Naše ulice mijenjaju se. Polako, ali sigurno. I to ne nabolje. Očito je da tradicionalni ideali ljepote u automobilskoj industriji sve manje igraju ulogu. Novi modeli sve rjeđe uspijevaju savladati vječni izazov automobilskog dizajna - pronaći tanku liniju između uglađene dosade i pretjerane ekstravagancije, tako da na kraju nastanu automobili koji su ugodni oku.
Istina, kritika dizajna stara je gotovo koliko i sam dizajn. I postoji ona poznata izreka da o ukusima ne vrijedi raspravljati. Dizajn je zapravo nejasno područje, a time i mnogo teži teren od tehničkog razvoja, gdje jasne mjerne vrijednosti odlučuju o uspjehu ili neuspjehu. Zato je oblikovanje jedna od najtežih odluka proizvođača automobila. Može dati nevjerojatan zamah marki - kao što je to slučaj s Range Rover Evoqueom - ili je gurnuti u ponor.
U osnovi, automobilski dizajn uvijek se mora promatrati kao odraz duha vremena. Početak raketnog doba i američki ekscepcionalizam našli su savršen izraz u potpuno besmislenim stražnjim krilima. Kad su se 1980-ih pojavila strogo ravna ramena jastučića, ravnalo je postalo najvažniji alat dizajnera. A danas? Stvar postaje nešto složenija. Za razliku od prije, više ne postoji jasno definirana globalna vodeća kultura. Društveni mediji doveli su do fragmentacije ukusa. Ono što se u Aziji smatra cool, u Europi se već može doživjeti kao neugodno.