ADAC testeri dali su ID.3 modelu odličnu ocjenu nakon četiri godine testiranja izdržljivosti. Inženjeri iz Test and Technology centra u Landsbergu am Lech u Njemačkoj prešli su više od 160.000 kilometara.
Testirani je ID.3 Pro S model s neto kapacitetom baterije od 77 kWh. Nakon 160.000 kilometara vožnje, baterija je zadržala 91% svoje izvornu neto kapaciteta. Inače, Volkswagen za sve ID. modele jamči da će baterija zadržati najmanje 70% svoje izvorne neto kapacitete nakon osam godina rada ili 160.000 kilometara vožnje.
ADAC testeri koristili su zahtjevne uvjete testiranja. Za više od 40% punjenja korištene su brze punionice kako bi se što prije dosegla kilometraža od 160.000 km.
Vozilo je također, suprotno preporučenim praksama, ostavljano na punjačima sa 100% napunjenosti između testnih vožnji, ponekad tijekom nekoliko dana.
"Rezultat pokazuje impresivnu kvalitetu naših ID. modela čak i nakon prijeđenih mnogih kilometara", naglasio je Martin Sander, član uprave Volkswagena odgovoran za prodaju, marketing i postprodaju.
"Visok kapacitet baterije od preko 90% nakon 160.000 kilometara potvrđuje da su naši ID. modeli također vrlo atraktivni kao rabljena vozila i nastavljaju zadovoljavati zahtjeve naših kupaca", dodao je Sander.
Ovo je bio prvi test izdržljivosti za vozilo iz ID. obitelji. Između testnih vožnji, inženjeri iz bavarskog Test and Technology centra redovito su provjeravali ID.3, posebno stanje baterije.
ADAC ima jasnu preporuku za kupce, softwareska ažuriranja proizvođača uvijek treba instalirati. Tijekom testa izdržljivosti, ID.3 je dobio nekoliko software ažuriranja, uključujući Electric Vehicle Route Planner koji planira stanice za punjenje na duljem putu.
Sustav uzima u obzir razinu napunjenosti, trenutnu prometnu situaciju i prognoze. Uz različite ispravke grešaka, ažuriranja su uključivala povećanje kapaciteta punjenja do 170 kW. Ažuriranja su pozitivno utjecala na potrošnju i doseg. Nova verzija softwarea značajno je poboljšala potrošnju energije na kratkim udaljenostima i na zimskim temperaturama od 0 do 5°C.
ADAC testeri istaknuli su i druge pozitivne točke na električnom adutu iz Wolfsburga. Unatoč velikoj kilometraži, karoserija i podvozje bili su u dobrom stanju. Osovine, ovjes i upravljanje dobro su podnijeli težinu vozila i nisu pokazali značajne probleme.