Toyota je predstavila novu verziju Land Cruisera s blagom hibridnom tehnologijom, no unatoč tome, ovaj terenac će se i dalje suočavati s visokim ekološkim porezima na europskom tržištu.
Prošle godine Toyota je lansirala potpuno novu generaciju svog terenskog vozila Land Cruiser. Kao i modeli poput Jeep Wranglera, Mercedes G klase i Ford Bronca, Land Cruiser zadržava klasičnu konstrukciju s odvojenim šasijskim okvirom, ali je istovremeno postao i luksuzni model. U Francuskoj njegova početna cijena u opremi "Légende" iznosi 85.050 eura, dok najviša razina opreme "Lounge" košta 91.750 eura - a na to treba dodati još 70.000 eura ekološkog poreza!
Toyota je nedavno službeno predstavila novu verziju opremljenu 2,8-litarskim dizelskim motorom, ali sada s blagim hibridnim sustavom od 48 volti koji bi trebao smanjiti emisije CO2 prema europskom WLTP standardu.
Japanski proizvođač još nije otkrio točnu snagu novog pogonskog sklopa koji koristi automatski mjenjač s osam brzina. Poznato je samo da električni dio može osigurati do 16 konjskih snaga i 65 Nm dodatnog okretnog momenta kad su litij-ionske baterije od 4,3 Ah potpuno napunjene.
Prve isporuke "hibridnog" Land Cruisera očekuju se do kraja 2025. godine, pa ćemo uskoro saznati njegove točne tehničke specifikacije i cijenu. Nažalost, s obzirom da trenutni dizelski "nehibridni" Land Cruiser sa 204 konjske snage već ima emisiju od 275 g/km CO2, gotovo je nemoguće da će Land Cruiser Hybrid 48V izbjeći maksimalni francuski ekološki porez s ovakvim blagim hibridnim sustavom. Njegova osnovna cijena vjerojatno će iznositi najmanje 90.000 eura prije poreza.