Kao što smo već imali priliku objasniti, tehnologija koju koristi ovaj Avenger oslanja se na zloglasni 1,2-litreni trocilindarski turbobenzinski motor iz Stellantis grupe (koji je, valja napomenuti, postao pouzdan) u verziji od 136 KS, u kombinaciji s dva elektromotora od po 21 kW (oko 29 KS). To nam daje ukupnu snagu od 145 KS. Prvi elektromotor integriran je u 6-brzinski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, dok je drugi smješten na stražnjoj osovini. Još jedna prednost ovog modela, nazvanog 4xe Avenger, je višerazinska stražnja suspenzija. Snaga i udobnost stoga su a priori dvije njegove glavne prednosti.
Već prilično atraktivan u svojim klasičnim verzijama, Avenger dodaje mali dodatni štih s redizajniranim branicima koji uključuju zaštitne skije sprijeda i straga, funkcionalne krovne nosače koji su, prema proizvođaču, uglavnom tu zbog izgleda, kao i male zelene detalje i kuku za vuču straga. Riječ o potonjoj: pazite da ne udarite potkoljenicu o nju. Što se tiče naljepnica na poklopcu motora našeg testnog modela, nadamo se da će izdržati test vremena, iako bismo skloni bili u to sumnjati.
Jeep Avenger 4xe kreće od 32.750 eura. A ako morate dodati porez na emisije, trebali biste moći zatražiti od svog prodavača da vam ga pokloni, budući da iznosi vrlo razumnih maksimalnih 260 eura. Toyota Yaris Cross AWD oslobođena je tog poreza, ali cijene kreću od 33.300 eura. No njezin pogon na sve kotače ne čini je terenskim vozilom.