Zaboravite na sve što ste mislili da znate o obiteljskim električnim limuzinama. Hyundai Ioniq 6 N nije automobil za mirnu vožnju - ovo je zvijer s pedigreom. Na prvi pogled jasno je da se ne radi o standardnom modelu. Značajno prošireni bokovi, agresivniji prednji kraj i upečatljivo stražnje krilo u stilu labuđeg vrata daju mu izgled čistokrvnog sportaša spremnog za stazu.
A performanse to i potvrđuju. Iako je standardna snaga od 601 KS i 770 Nm okretnog momenta već impresivna, pritiskom na tipku N Grin Boost na volanu oslobađa se puni potencijal od čak 641 KS u naletima od deset sekundi. To je snaga koja vas doslovno lijepi za sjedalo. Iz Hyundaija poručuju da do 100 km/h ubrzava za svega 3.2 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 257 km/h.
Hyundai još nije objavio službene podatke o dosegu, no očekuje se da će biti na razini, ako ne i veći od 356 kilometara koliko nudi Ioniq 5 N.
Unutrašnjost nastavlja sportsku priču. Po uzoru na bratski model Ioniq 5 N, upravljač je krcat fizičkim tipkama koje omogućuju brzu promjenu postavki bez skidanja pogleda s ceste. Digitalni kokpit proteže se većim dijelom armaturne ploče, s time da je desni zaslon zadužen za multimediju i detaljno podešavanje performansi vozila.
Posebno profilirana sportska sjedala s N oznakom pružaju izvanrednu bočnu potporu, ključnu pri oštrijoj vožnji, a cjelokupni dojam zaokružuju sigurnosni pojasevi s elegantnim plavim prošivima koji unose dašak stila.
Hyundai se ne boji vozačima pružiti istinski užitak. Za one najhrabrije, tu je i Drift Mode koji omogućuje kontrolirano proklizavanje stražnjeg kraja. Impresivni 20-inčni naplatci "obučeni" su u ljepljive ljetne gume Pirelli P Zero dimenzija 275/35, dok se iza njih kriju masivne kočnice koje ulijevaju povjerenje i jamče sigurno zaustavljanje.
Iako Hyundai još nije objavio službenu cijenu za Ioniq 6 N, koji na tržište stiže kao model za 2026. godinu, nagađa se kako bi početni iznos u SAD-u mogao biti u rangu od 60 do 65 tisuća dolara. S obzirom na performanse i tehnologiju koju nudi, takva cijena ne bi bila iznenađenje.