AUDI je u Milanu predstavio studiju Concept C kojom najavljuje novi smjer dizajna budućih modela. Četiri prstena odlučila su se za radikalan korak - u sve složenijem svijetu, marka se beskompromisno okreće jasnoći.
Nova dizajnerska filozofija dio je temeljnog preusmjeravanja tvrtke i predstavlja novi početak. Proizvodi, procesi i strukture fokusirani su na ono bitno, stvarajući prostor za inovacije i tehnološko vodstvo.
"Radikalna jednostavnost u srži je našeg pristupa. Jasnoću postižemo svođenjem svega na esencijalno," ističe glavni kreativni direktor Massimo Frascella.
Audi Concept C, koji će biti izložen na sajmu IAA u Münchenu, prva je manifestacija ove nove filozofije. Konceptno vozilo najavljuje dizajn budućih proizvoda i novo iskustvo interijera, utjelovljujući univerzalna načela dizajna bez suvišnih linija ili elemenata.
Ovaj koncept pojedini vide i kao najavu povratka TT modela na veliku scenu, ali Nijemci se još nisu očitovali.
"Naša je povijest obilježena hrabrim inovacijskim iskoracima i najsuvremenijom tehnologijom u kombinaciji s beskompromisnim fokusom na jasnoću u dizajnu," naglašava izvršni direktor Audija Gernot Döllner.
Nova dizajnerska filozofija postaje korporativno načelo koje će se odraziti u dizajnu modela i asortimana proizvoda, kao i u organizacijskoj strukturi tvrtke.