VOLKSWAGEN će na predstojećem salonu automobila u Münchenu predstaviti novi model koji se pozicionira kao ulazak u povišenu ID seriju.
U pitanju je električni crossover koji će se pozicionirati ispod ID.4, a najkraće rečeno radi se o povišenoj verziji koncepta ID.2all. Model ID.2 Cross, ili kako god se koncept na kraju bude zvao, najavljuje jedan od prvih električnih automobila VW Grupe koji koristi prednji pogon na MEB platformi. Veći i skuplji modeli imaju stražnji pogon, uz mogućnost dvomotornog sustava s pogonom na sve kotače.
Dodamo li svemu dostupniju cijenu, jasno je kako su tržišna očekivanja velika. Volkswagen je odlučan dovesti model ID.2 na tržište kao električni automobil od 25.000 eura, čime će biti jeftiniji od većeg ID.3, koji starta od 30.000 eura. Crossover verzija će vjerojatno imati nešto višu cijenu, no i dalje bi trebala ostati znatno ispod početne cijene ID.4, koja prelazi 40.000 eura.
Dizajn ispunjava sva očekivanja koja se postavljaju pred koncept za 2025. godinu, s predimenzioniranim kotačima i svjetlosnim trakama sprijeda i straga. VV je osvijetlio i svoj logo, a na konceptu su izostavljene klasične ručice vrata kako ne bi narušile skladnu glatkoću površina. U naravi će se zasigurno pojaviti.
Dimenzijski će vjerojatno biti neznatno veći od ID.2all, koji ima duljinu od 4050 milimetara, širinu od 1812 mm i visinu od 1530 mm. T-Cross daje dobru predodžbu veličine novog modela, ali uz dakako još prostraniju kabinu.
Koncept ID.2all je zamišljen s prednjim motorom i 200+ KS, što je omogućavalo ubrzanje do 100 km/h za manje od sedam sekundi i maksimalac od 160 km/h. Crossover će zadržati prednji pogon, ali vjerojatno uz osjetno manju snagu.
Podsjetimo, isporuke električnih vozila unutar VW Grupe porasle su za 47 posto u prvoj polovici godine, dosegnuvši 465.500 automobila. Izgleda da je VW našao zlatnu žilu, a to znači još puno modela s istim genima i recepturom.