VEĆ SE NEKO VRIJEME u svijetu restorana govori o pomicanju granica redoslijeda kako se jede. Odavno više nije neobično započeti jelo desertom, a sve je više onih koji rado preskaču uvriježena pravila kako bi se prepustili trenutku. I dok u mnogim restoranima takvi potezi izazivaju poglede, postoji mjesto na kojem je to uobičajeno.
Ako spadate među takve ljude, popularni McDonald’s mjesto je gdje svatko može biti svoj. Ondje nitko ne gleda jedete li krumpiriće sa sladoledom, odlučujte li se prvo za desert pa tek onda glavno jelo, imate li kečapa na majici, vraćate li se po još jedan Big Mac burger ili trče li djeca oko stolova i kreiraju svoj drive-through unutar restorana.
McDonald's je iz tog razloga lansirao novu kampanju #OpuštenoDopušteno jer žele naglasiti da njihovi restorani nisu samo mjesto za brzi obrok već prostor u kojem je svatko dobrodošao biti svoj. Kroz ovu kampanju, ističu, žele potaknuti goste da se prepuste, bez stresa oko pravila i očekivanja. U sklopu kampanje podijelili su s nama zanimljive uvide iz restorana i pokazali na koji način gosti restorana doživljavaju McDonald's.
O čemu se točno radi? Gosti restorana su djelatnicima McDonald'sa nedavno otkrili kako se opuštaju i uglavnom ponašaju u McDonald'su. Neki su tako naglasili da im je McDonald’s jedini restoran u kojem mogu nakratko "isključiti" svakodnevne brige i osjećati se mlađe. Bez obzira na to dolaze li u društvu i smiju se toliko glasno da bi ih drugdje možda zamolili da se stišaju ili se jednostavno pojave u jutarnjim satima odjeveni u majicu s kapuljačom i pidžamu.
Mnogi ističu da je današnji tempo života ubrzan do te mjere da se malo tko stigne posebno pripremati prije prve doze kofeina pa im je neformalni pristup u McDonald’su jedno od rješenja.
Gosti restorana su otkrili da mnogi ovaj popularni restoran doživljavaju kao dobro mjesto za prvi dejt, pogotovo ako su prisutni znakovi treme. Pojedinci pak navode da im je jedan od izbora za solo odmor uz kavu i slušalice, bez obzira radi li se o ranim jutarnjim satima ili kasnom noćnom terminu. Roditelji također ističu da Happy Meal meniji posebno vesele djecu, koja se ponekad zaigraju s novim igračkama do te mjere da nastane mali kaos oko stola gdje se svi okupljaju.
Opuštena atmosfera možda je najvidljivija na McDriveu gdje nitko ne postavlja pitanja ako se naručeni zalogaji odmah pojedu u autu zbog gladi. Ako pritom shvate da im treba još nešto, nema neobičnih pogleda ni ako se odluče napraviti dodatni krug.
Čak i ako stignete u glamuroznom izdanju nakon večernjeg izlaska, nitko neće obraćati pozornost jer atmosfera u McDonald’su zna biti izrazito opuštena. U tim trenucima, kad je glad najizraženija, mnogi se odlučuju na dvostruku porciju krumpirića ili omiljeni burger,.
Ako negdje možete bezbrižno reći 'da', onda je to kod u McDonaldsu, poruka je restorana i nove kampanje.
'Da' za dane kad se ne kuha, 'da' za McDrive u pidžami, 'da' za mališane koji trče oko stolova i dane bez obaveza, 'da' za još jedan Cheeseburger, Big Mac ili onaj posljednji McNugget, koji se uvijek pokušava podijeliti ili sačuvati.
Sponzorirani sadržaj donose Index i McDonald's u skladu s najvišim profesionalnim standardima.