TIJEKOM vikenda 5. i 6. srpnja, u Zagrebu se održao koncert Marka Perkovića Thompsona, koji je, prema navodima organizatora, okupio više od pola milijuna ljudi.
Tijekom tog vikenda, Glovo je zabilježio izniman porast korisničke aktivnosti u Zagrebu. Broj sesija, korisnika koji su otvorili aplikaciju, porastao je za čak 50% u odnosu na prosječnu subotu, dok je broj novih korisnika porastao impresivnih 40%. Ovi podaci ukazuju na to da je velik broj građana Zagreba i posjetitelja odabrao aplikacije za dostavu kao rješenje za brzo jelo prije, tijekom i nakon koncerta.
S druge strane, dostavljači koji koriste Glovo aplikaciju također su bili izuzetno aktivni. U usporedbi s prosječnom subotom, broj aktivnih dostavljača porastao je za 15%, a zbog posebnih bonusa koje je Glovo pripremio za tu priliku, kao i većem broju
narudžbi na kratkim udaljenostima, zarada dostavljača porasla je za impresivnih 82%.
"Koncert ovakvih razmjera predstavlja poseban logistički izazov, ali i priliku da pokažemo koliko brzo Glovo može odgovoriti na potrebe korisnika i pružiti podršku dostavljačima uz atraktivne uvjete. Ponosni smo što smo pomogli velikom broju ljudi u Zagrebu da bezbrižno uživaju u događaju uz brzu i pouzdanu dostavu", izjavio je Valerio Vitrone, generalni direktor Glova za Hrvatsku.
Što se tiče onoga što su hrvatski građani najviše naručivali, burgeri i jela s roštilja zabilježili su značajan porast od 40%, odnosno 30% u odnosu na prosječnu subotu. Narudžbe namirnica također su porasle za oko 25%, što potvrđuje rastući trend kupovine usmjerene na praktičnost.