PREDSJEDNIK Toyote Akio Toyoda nastavio je braniti hibridnu tehnologiju tvrdnjom da su električni automobili tri puta zagađeniji od hibrida kada se uračuna proizvodnja vozila i baterija.
Toyoda navodi da je kompanija od 1997. godine prodala oko 27 milijuna hibridnih vozila čiji je ukupni ugljični otisak jednak otprilike 9 milijuna potpuno električnih automobila. "Kad bismo umjesto toga proizveli 9 milijuna električnih vozila u Japanu, to bi zapravo povećalo emisije ugljika jer se Japan oslanja na termoelektrane", objasnio je.
Iako je točno da proizvodnja električnih vozila i baterija stvara više emisija od konvencionalnih automobila, studije pokazuju da električni automobili tijekom životnog ciklusa ipak proizvode značajno manje ukupnih emisija.
Toyoda upozorava da forsiranje elektrifikacije prijeti milijunima radnih mjesta u automobilskoj industriji te inzistira na postupnom pristupu. Kompanija ostaje posvećena hibridnoj tehnologiji, s najnovijim modelom Aygo X koji Toyota predstavlja kao automobil s najnižim CO₂ otiskom među nehibridnim vozilima.
Unatoč kritikama zbog sporijeg ulaska u električni segment, Toyota je petu godinu zaredom ostala najveći svjetski proizvođač automobila u 2024. godini, što potvrđuje uspjeh njihove strategije fokusirane na hibride i konvencionalne motore.