POPULARNI BMW serije 3 obilježava 50. obljetnicu postojanja. Od lansiranja 1975. godine do danas ovaj model prodao se u više od 20 milijuna primjeraka, postavši najuspješnijim modelom u BMW-ovoj ponudi i jednim od najprodavanijih premium automobila na svijetu.
BMW "trojka" može se pohvaliti izvanrednom karijerom tijekom proteklih pet desetljeća. Ovaj model, koji je prvi put predstavljen na Međunarodnom automobilskom sajmu (IAA) u Frankfurtu 1975. godine, zamijenio je legendaran BMW 02 i od tada je prošao kroz sedam generacija.
Serija 3 je od početka bila pionir u svojoj kategoriji, uspostavivši se kao utjelovljenje užitka u vožnji u premium srednjoj klasi. Model je uveo revolucionarne tehnološke inovacije koje su često postavljale nove standarde za cijeli segment.
Prvi je automobil u svojoj klasi koji je 1977. godine postao dostupan sa šest cilindrinskim motorima. Kasnije su slijedile inovacije poput revolucionarnih sustava ubrizgavanja, naprednih dizelskih motora i smanjenja težine korištenjem aluminija i magnezija.
Tijekom godina BMW serija 3 kontinuirano je unapređivala snagu i performanse motora, istovremeno smanjujući potrošnju goriva i emisije. U novije vrijeme to je pojačano elektrificiranim pogonskim sklopovima koji dosljedno smanjuju CO2 otisak vozila.
Od prvog dana BMW za ovaj model kombinira snažne motore i stražnji pogon s precizno uravnoteženim rasporedom težine i naprednom konstrukcijom podvozja. Već 1975. godine vozači "trojke" imali su agilniji automobil i bolje upravljanje od bilo kojeg konkurenta.
Najuspješniji modelski niz u ponudi njemačkog proizvođača prolazio je kroz neprekidno proširenje od prvog predstavljanja. Četverovratna varijanta pridružila se dvovratnom modelu u drugoj generaciji, a uskoro su uslijedile premijere BMW M3 visokih performansi, prvog Touring modela i prvog kabrioleta.
BMW je od 1975. godine prodao preko 20 milijuna vozila iz serije 3, što je impresivna brojka koja potvrđuje status ovog modela kao najuspješnijeg u povijesti proizvođača koji uživa velike simpatije kod naših ljudi.