U ponudi je Renaulta, a rezerviran je za argentinsko tržište.
I to isključivo za specijalne namjene poput razgledavanja pogona u Santa Isabeli. Uloga mu je poput one mini turističkih autobusa, a to u prijevodu znači da nema krov. Zove se Kangoo Limo, a radi se o osjetno produljenoj inačici kojoj su samo prednji i stražnji kraj ostali nepromijenjeni. Ali ne u odnosu na Kangoo, već u odnosu na Daciju Dokker koja je bila osnova za izradu ovog automobila.
Umjesto zatvorenog prostora, Kangoo Limo nudi vjetar u kosi. Krov je maknut, stražnji redovi su otvoreni, a ime "Limo" ovdje treba shvatiti jako široko. Vozilo je produženo u stilu američkih limuzina, ali sve ostalo s klasičnom limuzinom nema nikakve veze. Specijalni model dobiva i finiš eksterijera u stilu argentinske zastave i uzorkom Renaultovog amblema.
U kabini je sve standardno osim činjenice da se u njemu nalazi čak četiri reda sjedala. Komfor nije prvoklasan, ali i ovaj auto će odlično zadovoljiti svrhu kojoj je namijenjen – kratkim obilascima pogona.
Nije poznato što se nalazi ispod lima. Vjerojatno je u pitanju jedna od dvije tvorničke opcije, 1.6 benzinac sa 114 KS i 156 Nm ili 1.5 dizelaš s 90 KS i 220 Nm.