Tesla je u svom izvješću o isporukama potvrdila da je prodaja modela Cybertruck pala na otprilike 5.000 jedinica po kvartalu, što znači da se trenutačno prodaje tempom od oko 20.000 vozila godišnje, a što je daleko ispod planiranog kapaciteta proizvodnje od više od 250.000 jedinica godišnje.
Kao i u prethodnim kvartalima, Tesla ne objavljuje pojedinačne brojke prodaje po modelima, već sve svoje modele izvan Modela 3 i Y svrstava u kategoriju “ostalih modela”, u kojoj su sada Model S, Model X, Cybertruck i Tesla Semi.
U rezultatima za drugi kvartal 2025., Tesla je objavila proizvodnju 13.409 vozila iz te kategorije i isporuku 10.394 jedinice.
Taj broj sada iznosi manje od polovice vrhunca iz 2024., kada je Tesla još isporučivala Cybertrucke iz postojeće baze rezervacija. No 2025. godine prodaja je snažno pala, unatoč dodatnim poticajima poput poreznog odbitka od 7.500 dolara.
Prema dostupnim međunarodnim podacima, prodaja Modela S i X također opada, ali se i dalje procjenjuje na oko 5.000 jedinica kvartalno, što znači da se ostatak “ostalih modela”, uključujući Semi i Cybertruck, vjerojatno prodaje na razini manjoj od 6.000 komada ukupno. Time se Cybertruckova prodaja u Q2 2025. procjenjuje na oko 5.000 jedinica.
Za usporedbu, Ford je unatoč 26-postotnom padu prodaje i dalje prodao 5.842 F-150 Lightninga u istom razdoblju, nadmašivši Cybertruck.
General Motors je također nadmašio Teslu s više modela na svojoj platformi električnih pick-upova: isporučio je 3.056 Silverado EV-a i 1.524 GMC Sierra EV-a. Uz to, isporučio je i 4.508 Hummer EV-a, iako ta brojka uključuje i SUV verzije.
Tesla se još nije očitovala o budućnosti Cybertruck programa, no pad prodaje i razočaravajući tržišni rezultati, unatoč agresivnoj kampanji i poticajima, dovode u pitanje održivost projekta koji je trebao biti tehnološka prekretnica u ponudi električnih vozila.