KANDIDATKINJA za istarsku županicu i SDP-ova saborska zastupnica Sanja Radolović prije tri dana objavila je spot u sklopu kampanje pred lokalne izbore.
U njemu Radolović sjeda u crveni kabriolet oldtimer i kreće s imanja u Istri te potom vozi i pozdravlja ljude koji joj odgovaraju mahanjem.
"Istra nije posao, Istra se voli. Svaki kamen, svaka maslina, svaki osmijeh. To je moj dom.
Vrijeme je da zajedno krenemo naprijed. Vrijeme je. Žena za volanom.
Ovo je moj kraj, moji ljudi, moja terra magica", govori Radolović u spotu.
U Istarskoj županiji će se za župana boriti će HDZ-ov Anton Kliman, SDP-ova Sanja Radolović i IDS-ov Dalibor Paus.
Samo šestero od 84 kandidata za župane i gradonačelnika Zagreba zaključno s četvrtkom prošloga tjedna izvijestilo je Državno izborno povjerenstvo (DIP) o izbornim troškovima i dobivenim donacijama, najviše je trošila Sanja Radolović, SDP-ova kandidatkinja za istarsku županicu.
U tri mjeseca, od 4. veljače do 8. svibnja, Radolović je na izbornu promidžbu potrošila 57.300 eura od 63.706 eura, koliko prema zakonu mogu potrošiti kandidati za župana i gradonačelnika velikoga grada, onog iznad 35.000 stanovnika.
Brojke govore da je najviše trošila na oglašavanje putem plakata, 26.300 eura, i elektroničkih portala, gotovo 15.000 eura. Značajan iznos, 12.500 eura, otišao je za usluge agencije Designsystem iz Zagreba, Borislava Maleševića, koja na svojoj mrežnoj stranici navodi da pokriva široku paletu djelatnosti u marketingu.
Na društvene je mreže potrošila niti 40 eura. Radolović, jedna od petero kandidata za istarskog župana, navodi da u tri protekla mjeseca od donatora nije dobila ništa.