U Hrvatskoj je stvar bitno drukčija. Nestankom kreativne i smislene glazbe je mainstream postao Magazin, žestokim rockerima su proglašeni boy bendovi kao što su Prljavo kazalište ili Parni valjak, a status vrhunskih umjetnika i velikih diva imaju Nina Badrić, Gibonni ili Oliver Dragojević. Kvalitetni glazbenici su se na takvom tržištu na kojemu nemaju nikakve šanse uspjeti odlučili ili za hobističko sviranje uz eventualno izdavanje skromnih naklada za širi krug prijatelja i poznanika, ili su sreću potražili izvan Hrvatske.
HRT ga je stvorio, pa ga više ne može ignorirati
Stvar je jednostavna i plastično objašnjava uspjeh glazbenih veličina kao što su Thompson ili njegov kum Miroslav Škoro. Ako se Gibonnija smatra umjetnikom, a većina ljudi u Hrvatskoj zbog sustavnog uništavanja glazbenog ukusa to čini, ili je prošireno uvjerenje da je "Ruža Hrvatska" dobar tekst, onda nije neobično da će se mnogima svidjeti i Thompsonov pastirski rock, koji je usto obilato garniran aluzijama na teme bliske srcima mnogih i, mora se priznati upakiran u sasvim pristojnu produkciju.
Ljudima je glazbeni ukus jednostavno do te mjere uništen da uopće nije čudno kako je Thompson uz malo kreativnog ubacivanja hrvatskog mita o žrtvi uspio polučiti u Hrvatskoj dosad nezabilježen glazbeni uspjeh, pa se ni HRT-u više ne može zamjeriti što zadovoljava interese većine svog gledateljstva periodički puštajući njegove koncerte. Istina, može se upitati zašto se puštaju snimke koncerata koji su zloglasni po pojavljivanju ustaške ikonografije, ali to i nije pretjerano čudno kad se zna da i samo Programsko vijeće nacionalne institucije iznimno često obiluje ksenofobnim i šovinističkim stavovima. HRT je svojom ulogom u hrvatskom kulturocidu indirektno stvorio Thompsona, pa ga sada više ne može ignorirati.
U slast.
> Ostale komentare autora pročitajte ovdje