Verstappen o sudaru s Russellom: Je li uopće važno kako sam ja vidio situaciju?

Foto: EPA

MAX VERSTAPPEN najveći je tragičar Velike nagrade Španjolske. Četverostruki aktualni prvak specifičnom je strategijom s tri zaustavljanja u boks pokušao uloviti vodeći dvojac iz McLarena, a kada to nije uspio, pomirio se s trećim mjestom. Ipak, sve se promijenilo u zadnjih deset krugova.

Kimi Antonelli iz Mercedesa je izletio sa staze zbog kvara na bolidu, zbog čega je izašao sigurnosni automobil. Svi vozači uputili su se u boks na promjenu guma, a Red Bullu i Verstappenu se njihova riskantna strategija tada obila o glavu. Naime, Verstappenu su ostale samo tvrde gume, dok su svi oko njega uzeli meke.

Verstappen divljao i zabio se u Russella

Verstappenu je zbog toga bolid zaplesao kada se sigurnosni automobil maknuo sa staze, a Leclerc i Russell su ga napali. Pritom je došlo do kontakta i između Leclerca i Verstappena i između Russella i Verstappena te je epilog bio taj da je Leclerc uzeo treće mjesto, dok je Verstappen ostao ispred Russella na četvrtom mjestu.

Nizozemac se nadao da će mu zbog kontakta Leclerc morati vratiti poziciju, ali dogodilo se obrnuto - on je morao vratiti poziciju Russellu. Verstappen takvu odluku nije dobro primio, psovao je putem radija, a onda se još i zabio u Russella dok mu je vraćao poziciju. Obojica su ostali na stazi, ali Verstappen je zbog toga kažnjen s deset sekundi te je pao sve do desetog mjesta. Dramatičnu završnicu utrke možete pogledati OVDJE.

Verstappen: Je li to uopće važno?

Četverostruki svjetski prvak u Formuli 1 nije se dao uvući u detaljniju analizu incidenta s Russellom, već je radije komentirao ukupni dojam svoje utrke. "Je li to uopće važno?" rekao je Verstappen za Sky Sports F1 na pitanje o njegovoj verziji događaja. "Da, u redu, super. Radije bih govorio o utrci nego o jednom trenutku."

"Pokušali smo s taktikom tri zaustavljanja i mislim da je to bilo dosta dobro. Bilo je prilično borbeno, ali to nam je i trebalo jer smo imali dosta degradacije guma. Tako da mislim da je to bio dobar potez. Nažalost, pred kraj je izašao sigurnosni automobil i ostali smo bez guma. A tvrda komponenta očito nije bila pravi izbor. Kad vam ostane šest krugova do kraja, svi mogu voziti punim gasom", dodao je.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.