Veliki uspjeh Pipi: Prvi naš brend koji ima ekskluzivnu suradnju sa stranom trgovinom

Foto: Press

NAJPOZNATIJI domaći brend bezalkoholnih pića, Pipi, sve snažnije se pozicionira na inozemnim tržištima, a posljednja potvrda tome je i ekskluzivna suradnja s novom međunarodnom trgovinom odjeće i obuće Higgins koja je 28. kolovoza otvorila svojih prvih deset poslovnica diljem Austrije, od čega su četiri u Beču, dvije u Linzu, te po jedna u Grazu, Bruck an der Muru, Wiener Neustadtu i Eugendorfu, i to sve na isti dan.

Naime, kupci će se nakon šopinga u trgovini moći osvježiti upravo uz limenku Pipija, koja će uz privatnu Higgins marku negazirane vode te uz negazirani sok poznatog turskog brenda, biti jedino dostupno piće u Higgins trgovinama

Higgins je novi retailer koji s velikim ambicijama kreće u pohod na europsko tržište, s do sada neviđenim konceptom, a taj je da se kupac za 100 eura može odjenuti u vrhunskom stilu, od glave do pete!

Cilj Higginsa je ponuditi modu velikih brendova za žene, muškarce, tinejdžere i djecu po senzacionalnim cijenama. Sa svojom neobičnom filozofijom i pristupom kvalitetnoj lifestyle modi koju želi učiniti dostupnom svima, Higgins je prepoznao upravo Pipi kao brend s kojim dijeli vrijednosti jednostavnosti i opuštenosti te uključio Pipi limenke u svoj asortiman.

Iza Higginsa stoji Sven Voth, itekako poznato ime u svijetu retaila, koji strateški potpisuje uspjehe nekih od najpoznatijih trgovina, koje posluju i u Hrvatskoj, među ostalim i Snipesa kojeg je transformirao od male njemačke trgovine u globalni brend ulične odjeće.

Nakon lanjskog ulaska na njemačko i austrijsko tržište, ovo je još jedno priznanje međunarodnom potencijalu te prepoznatljivosti i snazi Pipi kao brenda, puno šire od regionalnih okvira. 

„Ovo je prva ovakva suradnja za ijedan hrvatski proizvod koja potvrđuje dobar posao na jačanju brenda koji radimo u kontinuitetu. Činjenica je da Higgins za hladnjake u svojim trgovinama nije odabrao pića multinacionalnih kompanija nego je prepoznao upravo one vrijednosti i imidž koje ima brend Pipi.

To nije slučajnost i čini nas jako ponosnima. Ovo je iskorak kakav nisu napravili ni mnogo veći domaći i regionalni brendovi te uspjeh ne samo za nas, nego i za hrvatske brendove općenito jer smo pokazali da za kvalitetu ima mjesta na svim tržištima. Vjerujemo da je ovo samo početak jedne lijepe priče“, ističe predsjednik uprave Pipi, Luka Diel-Zadro te dodaje:

„Suradnja s Higginsom dolazi kao rezultat našeg višegodišnjeg rada, a posebno naše fokusiranosti na konkurentna europska tržišta posljednjih godina gdje smo se uspješno pozicionirali na austrijskim i njemačkim policama. Znali smo da radimo dobro i da je pitanje vremena kada će Pipi priča dalje rasti u skladu s vremenom i trendovima.

Pipi je od prvog dana pa sve do danas bio drugačiji i avangardan. Davnih 70-ih kao jedino domaće piće koje je bilo konkurencija jakim stranim brendovima, a danas kao kvalitetan brend koji simbolizira bezbrižnost i kojeg jednako vole sve generacije, od boomera do Gen Z.

Naš ogroman online i offline community najveći je pokazatelj snage brenda Pipi, a Higgins je prepoznao naše vrijednosti i potencijal. Uvjereni smo u uspjeh revolucionarnog koncepta Higginsa, kao i u daljnji rast Pipi van granica Hrvatske i regije“, ističe Diel-Zadro.

Na sam dan otvaranja trgovina Pipi ima instalirane „Pipi plaže“ i chill-out zone na lokacijama u centru Beča, a pobjednika prigodne nagradne igre odvest će na ljetovanje u Hrvatsku. 
Nakon prvih deset poslovnica u Austriji, Higgins ambiciozno nastavlja sa širenjem na druga srednjeeuropska tržišta već u 2026. godini. Naravno, s Pipijem u hladnjaku pokraj blagajne!

Suradnja s Higginsom nije jedini novitet za Pipi. Za mjesec dana iz tvrtke će otkriti još senzacionalnih vijesti vezanih uz nove suradnje sa stranim brendovima!

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.