Jeste li vidjeli nove billboarde širom Zagreba? Nose važnu poruku

Foto: Promo

Sadržaj nastao u suradnji s: Bauerfeind®

SVAKI prolaznik koji je posljednjih dana prošao ulicama Zagreba mogao je primijetiti billboarde koji podsjećaju na neke od najupečatljivijih rukometnih trenutaka. Emocije koje su izazvali naši rukometaši tijekom posljednjeg Svjetskog prvenstva ponovo su oživjele.

Billboardi su, osim podsjetnika na sportski uspjeh, trenutke ponosa i zajedništva, i svojevrstan omaž svim igračima koji su za Hrvatsku ostavili "srce na terenu". 

Koja je vaša utakmica?

Billboardima se nije željela samo evocirati uspomena na važan rezultat i silinu emocija koje su Hrvati proživljavali, već i podsjetiti na važnost svakodnevne podrške svima koji pred sobom imaju razne životne utakmice.
Iza ove kampanje pod nazivom "Igramo za vas!" stoji renomirani njemački brand Bauerfeind® čije proizvode koriste i naši rukometaši. Kao što Bauerfeind® stoji uz naše rukometaše, tako stoji i uz svakog korisnika kojem je potrebno pružiti podršku u njegovoj utakmici i borbi.

Foto: Promo 

Važna uloga prevencije i rehabilitacije
 

Kako ističu iz Hrvatskog rukometnog saveza, odabir proizvoda za rehabilitaciju i zaštitu od ozljeda proces je kojem se pristupa s pažnjom. Cilj je osigurati igračima maksimalnu zaštitu i podršku kako bi mogli pružiti svoj maksimum na terenu. 

Steznici i ortoze njemačkog proizvođača Bauerfeind® posebno se ističu kvalitetom, a Savez ih prepoznaje kao vjerne partnere igračima. Bauerfeind® je njemačka tvrtka osnovana 1929. godine, a u gotovo stogodišnjem iskustvu rada profilirala se kao vodeća u svojoj industriji kroz istraživanja, razvoj inovacija i kontinuirano unapređenje svojih proizvoda, što se jasno vidi u povjerenju koje joj ukazuju vrhunski sportaši.

Osim zahvale na odličnoj igri, Bauerfeind® ovom kampanjom želi reprezentativcima zahvaliti i na godinama vjernosti u odabiru upravo njihovih proizvoda, koji se mogu vidjeti da nose i na ovim plakatima.

Više od plakata 

Fotografije s plakata koji su osvanuli diljem metropole ovjekovječuju najemotivnije trenutke s posljednjeg Svjetskog rukometnog prvenstva, a primjećujući ih, građani se mogu prisjetiti nacionalne ujedinjenosti koju su osjećali uz popularnu frazu da su rukometaši donijeli srebro zlatnog sjaja. Ovi billboardi u građanima mogu pobuditi trenutke napetosti i podsjetiti na nervozu koju su proživljavali s igračima, ponajviše i zbog ozljeda. 

Kada se takve situacije dogode igračima pred ključne utakmice, izbor rješenja nije mala stavka. Tu se pokazala važnost kvalitetne opreme za rehabilitaciju, gdje je stručni medicinski tim koristio isključivo Bauerfeindove sportske i medicinske steznike.

Jedan od najvidljivijih primjera je Filip Glavaš, kojeg su navijači mogli primijetiti s kompresivnim rukavom. Riječ je o Bauerfeind® sportskoj liniji, koja zahvaljujući medicinskoj kompresiji ubrzava oporavak mišića nakon velikih napora, a ujedno djeluje i preventivno. 

Foto: Promo 

Domagoj Duvnjak, bivši kapetan reprezentacije, u nekoliko je navrata otvoreno govorio o problemima s grčevima u listovima koji su mu otežavali nastupe. Njegov odabir, Bauerfeind® potkoljeni steznik pomaže u poboljšanju prokrvljenosti mišića, čime se značajno ublažavaju tegobe.

Vratar Dominik Kuzmanović, čiji su zglobovi konstantno pod pritiskom tijekom utakmica, koristi Bauerfeindov steznik za zapešće. Ovaj proizvod štiti zglobove od stalnih udaraca lopte i značajno doprinosi prevenciji ozljeda.

Luka Cindrić i Ivan Martinović, ključni igrači reprezentacije, zbog problema s koljenima tijekom prvenstva koristili su Bauerfeind® steznike za koljeno, čime su znatno ubrzali proces rehabilitacije i mogli nastaviti pružati vrhunske partije za hrvatsku momčad.

Osim sportske linije proizvoda, Bauerfeind® je na hrvatskom tržištu prisutan i kao zastupnik i distributer pomagala preko 30 renomiranih svjetskih proizvođača. Kao ugovorni partner Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO), Bauerfeind opskrbljuje zdravstveni sektor širokim spektrom ortopedskih, rehabilitacijskih, fleboloških, protetičkih i pulmoloških pomagala.

Povezanost koja nadilazi sport

Važnost podrške je ključna, što se najbolje pokazuje kroz timske sportove poput rukometa. Tako billboardi nisu samo sinonim pobjede već i podsjetnik svim građanima na važnost povezivanja i odabira kvalitetnih partnera.

Foto: Promo 

Osvojeno srebro za mnoge nije bila samo medalja već i potvrda da je ulaganje u kvalitetnu i provjerenu opremu ključno za velike rezultate.

U konačnici, emocije koje bi ovi billboardi trebali izazvati nisu samo nostalgija ili prolazni osjećaji nego i podsjetnik na zajedništvo koje ujedinjuje cijelu Hrvatsku, posebice tijekom sportskih uspjeha. 

Sponzorirani sadržaj donose Index i Bauerfeind® u skladu s najvišim profesionalnim standardima. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.