EMILIO Estevez, američki glumac, redatelj i scenarist, rođen je 12. svibnja 1962. godine u New Yorku kao najstariji sin slavnog glumca Martina Sheena i umjetnice Janet Templeton. Odrastao je u obitelji s dubokim korijenima u filmskoj industriji, a njegova braća Charlie Sheen (Carlos Estévez), Ramon Estevez i sestra Renée Estevez također su se bavili glumom.
Za razliku od svog mlađeg brata Charlieja, Emilio je odlučio zadržati prezime Estevez kako bi izbjegao povezanost sa svojim ocem. Njegov talent i upornost učinili su ga jednim od najistaknutijih mladih glumaca osamdesetih godina, a ubrzo je postao dio popularne skupine glumaca koju su mediji nazivali Brat Pack.
Ova skupina uključivala je imena poput Roba Lowea, Molly Ringwald, Judda Nelsona i Ally Sheedy, s kojima je Emilio dijelio ekrane u popularnim filmovima kao što su The Breakfast Club i St. Elmo’s Fire.
Emilio je svoju filmsku karijeru započeo krajem sedamdesetih, ali pravi proboj ostvario je 1983. godine u kultnom filmu The Outsiders redatelja Francisa Forda Coppole, gdje je glumio uz tadašnje mlade zvijezde poput Toma Cruisea, Patricka Swayzea i Roba Lowea.
No, njegov status ikone osamdesetih učvrstili su filmovi Repo Man (1984.), The Breakfast Club (1985.) i St. Elmo’s Fire (1985.), koji su ga predstavili kao glas mladih generacija koje su tražile svoje mjesto u svijetu.
Osim glume, Emilio je pokazao talent za režiju. Godine 1990. debitirao je kao redatelj s filmom Wisdom, u kojem je glumio nasuprot Demi Moore. Tijekom devedesetih režirao je filmove Men at Work (1990.), u kojem je surađivao sa svojim bratom Charliejem Sheenom, te The War at Home (1996.), u kojem je istraživao složene obiteljske odnose i traume rata u Vijetnamu.
No, unatoč uspješnoj karijeri, Emilio se postupno počeo povlačiti iz javnosti. Dok su mnogi njegovi kolege iz Brat Packa nastavili tražiti pažnju medija i publike, Emilio je odabrao mirniji život daleko od svjetla reflektora. Posvetio se režiji, pisanju scenarija i radu na projektima koji su mu bili važni. Njegovi filmovi Bobby (2006.) i The Way (2010.) dobili su pohvale kritičara.
Danas Emilio Estevez živi daleko od holivudskog glamura, fokusiran na obiteljski život i svoje kreativne projekte. Iako više nije prisutan na velikim ekranima kao nekada, njegov utjecaj na filmsku industriju osamdesetih i dalje je neizbrisiv.