Toyota Soarer Aerocabin iz ograničene serije izgleda kao običan kupe, ali njegov krov i stražnji prozor nestaju u stražnjem dijelu vozila
Japanski Toyota model s teško uočljivom posebnom značajkom prodaje se u SAD-u.
Toyota Soarer kupe iz 1989. godine jedan je od samo 500 primjeraka izrađenih s Aerocabin sklopivim krovom.
Snagu osigurava turbopunjeni 3,0-litreni redni šestcilindrični motor s 237 KS koji prethodi legendarnoj JZ seriji.
Ako ste ljubitelj opskurnih japanskih klasika, posebno onih koji nikad službeno nisu napustili japanske granice, ovo će privući vašu pažnju. Toyota Soarer 3.0 GT Aerocabin iz 1989. godine pojavila se na internetskoj aukciji, pružajući američkim zaljubljenicima u Toyotu rijetku priliku da posjeduju jednu od najekskluzivnijih Toyotinih kreacija iz 1980-ih.
Neupućenom oku ovo bi mogao izgledati kao još jedan uglati, luksuzni kupe iz japanskog razdoblja ekonomskog "mjehura". No, Aerocabin je bio sve samo ne običan. Izrađen kao serija ograničene proizvodnje, proizvedeno je samo 500 primjeraka – svi namijenjeni japanskom domaćem tržištu.
Njegova najistaknutija značajka je potpuno električno sklopivi tvrdi krov i stražnji prozor, koji automobil pritiskom na gumb pretvara u pseudo-kabriolet u stilu BMW Bauera. Sklopivi tvrdi krovovi bili su još nekoliko godina daleko od svog vrhunca u to vrijeme, i iako biste mogli razumno tvrditi da je ovo loš kabriolet jer ima potpuno uokvireno staklo na vratima, ono što stvarno impresionira je koliko je cijela instalacija uredna.
Krov i stražnji prozor spremaju se u odjeljak na stražnjem dijelu kada nisu potrebni, ali kada su na mjestu i štite vozača i suvozača od vremenskih uvjeta, Aerocabin izgleda gotovo identično kao standardni Soarer GT-Limited. Toyotini stručnjaci, međutim, primijetili bi raspored sa samo dva sjedala, jer su stražnja sjedala žrtvovana kako bi se napravilo mjesto za mehanizam posebnog krova, te Crystal Pearl metalik bež boju, obaveznu kombinaciju za sve Aerocabin modele.
Ispod poklopca motora, svi Aerocabini dolazili su opremljeni turbopunjenim 3,0-litrenim 7M-GTE rednim šestcilindričnim motorom, koji je bio najjači motor za Soarer modele. M-serija bila je prethodnica legendarnog JZ motora korištenog u automobilima poput MkIV Supre, i iako nije bila jednako snažna, još uvijek je razvijala do 237 KS (240 PS), što je bilo impresivno za to doba. Soarer ionako nije bio hardcore sportski automobil, već profinjeni GT, što čini automatski mjenjač s četiri brzine prirodnim izborom.
U skladu s luksuznom GT temom i datumom proizvodnje iz kasnih 1980-ih, unutrašnjost je opremljena digitalnom instrumentnom pločom, automatskom klimatizacijom i kožom od zida do zida, koja je naborana na vratima i u lošijem stanju na vozačevom sjedalu.
Svatko tko želi vratiti ovaj Aerocabin u vrhunsko stanje morat će sjedalima osigurati novu kožu, a zagovornici originalnosti možda će poželjeti zamijeniti naknadno ugrađene coilover amortizere i Blitz ispušni sustav. No, tko god kupi ovaj automobil mogao bi biti jednako sretan uživajući u ovom rijetkom primjerku JDM povijesti upravo takvom kakav jest, zanemarujući neobičan spomen oštećenja od poplave u vlasničkom listu.
Jer s manje od 500 ikad proizvedenih primjeraka, i samo šačicom uvezenih u Sjevernu Ameriku prema pravilu 25-godišnjeg uvoza, ovaj Soarer Aerocabin sigurno će potaknuti razgovore i stvarati prijatelje gdje god se pojavi. Pogledajte Bring a Trailer aukcijsku ponudu ovdje.