Subaru je za 2025. godinu dodao novu tS inačicu svojoj WRX liniji. Oznaka tS znači "Tuned by STI" (Ugođen od STI-ja, odnosno Subaru Tecnica International). To znači da dobivate dodatnu performansnu opremu, prepoznatljiv izgled i šesterostupanjski ručni mjenjač kao jedini izbor transmisije. Ova inačica je ujedno i najviši model u liniji WRX-a za 2025. godinu, iznad Premium, Limited i GT modela. Subaru je zamijenio WRX TR iz 2024. godine ovom inačicom. Model tS u osnovi započinje kao TR, ali mu dodaje prilagodljive amortizere. Međutim, tS zadržava standardni WRX bokser motor s četiri cilindra i pogon na sve kotače, koji su ostali nepromijenjeni od debija pete generacije 2022. godine.
No 2022. godine Subaru je značajno poboljšao pogonski sklop, zamijenivši 2,0-litreni motor novim turbopunjenim motorom obujma 2,4 litre. Maksimalna snaga povećana je za samo 3 konjske snage, dok je maksimalni okretni moment ostao isti. Dobivate 271 konjsku snagu pri 5600 okretaja u minuti i 258 lb-ft (350 Nm) okretnog momenta između 2000 i 5200 okretaja u minuti. Ali povećani obujam smanjuje potrebu za visokim tlakom turbopunjača, koji je smanjen s 15,9 PSI na samo 12 PSI. To smanjuje turbo-rupu, poboljšava odziv i čini porast snage linearnijim i lakšim za upravljanje. U kombinaciji s glatkim mijenjanjem šesterostupanjskog ručnog mjenjača i pogonom na sve kotače s blokadnim središnjim diferencijalom i usmjeravanjem okretnog momenta, dobivate stroj sa zabavnom desnom pedalom.
Za tS trebate izdvojiti pozamašnu svotu, koja je solidnih 10.000 dolara iznad standardnog WRX Premium modela. Cijena tS modela počinje od 46.875 dolara. A ova Galaxy Purple Pearl boja košta dodatnih 395 dolara. Moj testni automobil koštao je 47.270 dolara. Za taj novac dobivate automobil s preciznim upravljanjem, naklonjenim entuzijastima, koji također pruža dovoljno modernih pogodnosti. Stvari poput 11,6-inčnog središnjeg zaslona s bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sustavima te fantastičnim grijanim Recaro prednjim sjedalima.
Views on Vehicles fokusira se na recenzije novih automobila i vijesti, koje predstavlja Robin Warner, strastveni ljubitelj automobila. Razlog za fokus kanala postaje kristalno jasan kada pogledate Robinovo iskustvo. Proveo je pet godina svog odraslog života kao inženjer: četiri godine u kalibraciji kontrole trakcije i stabilnosti, i nešto više od godine dana u dinamici vozila. Također je proveo 15 godina svog odraslog života kao urednik u raznim časopisima, uključujući angažmane u Car and Driver, Road & Track i Autoweek.
TTAC Creators Series priča priče i promiče kreatore iz svih kutaka automobilskog svijeta, uključujući kulturu, prodajne salone, kolekcije, modificirane automobile i više.
Postanite TTAC insider. Dobijte najnovije vijesti, značajke, TTAC analize i sve ostalo što dolazi do istine o automobilima prvi, pretplatom na naš newsletter.