Na sajmu IAA Mobility u Münchenu, Rimac Technology predstavio je svoj portfelj novih baterijskih i pogonskih rješenja. Tvrtka naglašava svoj status Tier-1 dobavljača u autoindustriji te kontinuirano širenje suradnji s globalnim proizvođačima.
U suradnji s ProLogiumom i Mitsubishijem, Rimac Technology razvija baterijsku tehnologiju nove generacije koja koristi ćelije u čvrstom stanju (solid-state). Takve baterije imaju manju masu, sigurnije su u uporabi i omogućuju veću energetsku gustoću, tvrde iz Rimca.
Evo tehnologija, razvijena u partnerstvu s Kautexom, kombinira postojeću kemiju ćelija s novim rješenjima za pakiranje i upravljanje toplinom. Predstavljena je i hibridna tehnologija koja nastoji uskladiti zahtjeve tržišta s poboljšanjima u sigurnosti i učinkovitosti.
Na sajmu su prikazane i kompaktne integrirane e-osovine SINTEG 300 i 550. Zbog svojih konfiguracija mogu se primjenjivati u različitim tipovima vozila, uključujući kompaktne automobile, limuzine i SUV-ove.
Prikazan je i High Torque XXL, proizvodna verzija e-osovine Dual EM EDU, čija je serijska proizvodnja planirana za 2026. u jednom od pogona Rimac Technologyja.
Tvrtka je predstavila i portfelj elektroničkih upravljačkih jedinica. Među njima se izdvajaju kontroleri domena koji, kako tvrde iz Rimca, proizvođačima omogućuju jednostavniju centraliziranu arhitekturu, uz smanjenje mase i troškova.
"Ono što predstavljamo na IAA-u predstavlja spoj inovacije i spremnosti za proizvodnju. Ovo nisu samo konceptualne tehnologije, već su razvijene kao rješenja spremna za proizvodnju koja će pokretati stotine tisuća vozila u nadolazećim godinama", izjavio je Nurdin Pitarević, operativni direktor Rimac Technologyja.
Predstavljene tehnologije planiraju se proizvoditi u pogonima Rimac Grupe koji zauzimaju više od 95.000 četvornih metara na dvije lokacije.