MERCEDES-BENZ ostvario je izvanredan uspjeh u području električne mobilnosti demonstracijskom vožnjom koja dokazuje potencijal buduće baterijske tehnologije. Lako modificirani testni EQS, opremljen litij-metal baterijom s čvrstim elektrolitom, krajem kolovoza prešao je put od 1.205 kilometara od Stuttgarta do Malmöa bez ijednog zaustavljanja za punjenje.
Ovaj pothvat nadmašio je prethodni rekord Vision EQXX-a za tri kilometra, a vozilo je u Malmö stiglo s preostalim dometom od impresivnih 137 kilometara. Uspjeh dokazuje da tehnologija funkcionira ne samo u laboratoriju već i u stvarnim uvjetima na cesti.
"Baterija s čvrstim elektrolitom predstavlja pravu revoluciju za električnu mobilnost. Uspješnom vožnjom EQS-a na duge staze pokazujemo da ova tehnologija funkcionira ne samo u laboratoriju nego i na cesti. Naš cilj je dovesti ovakve inovacije u serijsku proizvodnju do kraja desetljeća," izjavio je Markus Schäfer, član Uprave Mercedes-Benz Grupe.
Baterijski sustav razvijen je u suradnji s Mercedes-AMG High Performance Powertrains, dok litij-metal ćelije dolaze od američkog proizvođača Factorial Energy. Iskoristivi energetski sadržaj baterije povećan je za 25%, dok težina i veličina ostaju usporedive sa standardnom EQS baterijom.
Ruta je pratila autoceste A7 i E20 kroz Njemačku i Dansku do Malmöa u Švedskoj, a optimalni put izračunat je pomoću Electric Intelligence sustava koji uzima u obzir topografiju, promet, temperaturu okoline i energetske potrebe za grijanje i hlađenje.