ŠKODA je objavila prve detalje o Vision O konceptu koji će biti premijerno predstavljen u Münchenu početkom rujna. Studija daje uvid u budućnost brenda u karavanskom segmentu i označava evoluciju Modern Solid dizajnerskog jezika.
Vision O koncept obilježava Škoda 130-godišnju tradiciju i naglašava predanost održivim inovacijama. Koncept predstavlja dosljednu evoluciju Modern Solid dizajnerskog jezika s fokusom na funkcionalnost i korisničko iskustvo.
"Škoda Vision O dizajnerska studija istaknut će buduće smjerove Combi modela pod utjecajem novih tehnologija, održivosti i dubokog iskustva Škoda Auto u ovom segmentu", rekao je Klaus Zellmer, prvi čovjek Škoda Auto.
Naziv modela "Vision O" dolazi od koncepta cirkularnosti, holističnog pristupa recikliranju i ponovnoj uporabi komponenti koji minimalizira utjecaj na okoliš u razvoju i proizvodnji vozila.
Karavanski koncept odlikuje elegantna, prepoznatljiva silueta oblikovana svjetlosnim konturama, aerodinamičnim tijelom, strmo nagnutim vjetrobranskim staklom i blago nagnutim krovom tipičnim za Škoda Combi modele. Osim dizajna, Škoda nam daje za naslutiti kako će u budućnosti izgledati svjetlosni potpisi na češkim modelima.
Vision O nastavlja naslijeđe Škoda Combi automobila koje uključuje povijesne modele poput L&K 110 s varijabilnim opcijama karoserije. Svakako najuspješnija je Škoda Octavia Combi, prvi put predstavljena 1960. godine, a pravi 'boom' dogodio se ponovnim oživljavanjem modela krajem '90-ih.
Moderne verzije Škoda Octavia Combi već su prešle prekretnicu od više od 3 milijuna proizvedenih jedinica u četiri generacije od 1998., čineći ga najprodavanijim kombi modelom u Škoda povijesti. Velika uspješnica je i Škoda Superb Combi, lansiran 2008. s drugom modernom generacijom Superb modela.
Škoda Vision O dizajnerski koncept bit će predstavljen u Münchenu početkom rujna 2025. godine, označavajući novu eru za Škoda Auto u tranzicijskom razdoblju automobilske industrije.