PREMA najnovijim podacima prodaja novih automobila je ove godine i dalje u značajnom porastu.
U Hrvatskoj je u prvih osam mjeseci ove godine prodano 51.098 novih putničkih vozila, što je 7.2 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Pritom kolovoz poslovično bilježi pad od mjesečnog prosjeka, ali je s 3.645 prodanih novih vozila ostvaren rast od čak 10.6 posto u odnosu na godinu prije, podaci su Promocije plus.
Ove godine najviše vozila prodala je Škoda s točno 6855 prodanih primjeraka i tržišnim udjelom od 13.45%. Na drugom je mjestu Volkswagen sa 6004 prodanih vozila i udjelom od 11.75 posto, dok je treći Opel s 4687 prodanih novih auta i udjelom od 9.2 posto. Top 5 zaključuju Renault (4417 prodanih, 8.6 posto udjela) i Suzuki (3280 prodanih, 6.4 posto udjela).
Međutim, gledamo li tendenciju zadnjih mjeseci, pa i kolovoz "opterećen“ godišnjim odmorima, najprodavanija marka u Hrvatskoj je Opel. Popularnost njemačke marke konstantno raste od proljeća, a samo u kolovozu je prodano 428 automobila.
Tu dolazimo do najprodavanijeg modela. I dok je Škoda Octavia još uvijek najprodavaniji model u godini, Opel Corsa s prodajom od 229 primjeraka bio je najprodavaniji model u kolovozu. Octavia je sa 169 primjeraka bila druga, a treća je Suzuki Vitara sa 139 primjeraka. Dalje slijede Opel Mokka i Renault Captur.
To bismo mogli zaključiti na osnovi tablice prodaje. Njemački trio i dalje odlično kotira pa je tako Audi i dalje u Top 10 najprodavanijih marki u Hrvatskoj ove godine. U stopu ga prati BMW, dok je Mercedes u padu.
U osmom mjesecu prodano je i 16 Porschea, 26 Land Rovera te po pet Lexusa i DS-a. Prodan je i jedan Ferrari, ali i dosta automobila marki koje prije nisu bile prisutne u Hrvatskoj. Prodano je tako 38 Omoda i 16 Jaecooa, dok sada poznatiji BYD ima 26 prodanih.
Forthing i Geely su se dobro udomaćili s 51, odnosno 53 prodana primjerka u kolovozu, kao i MG sa 68 prodanih automobila. Primjerice, u prošlom mjesecu Mitsubishi je prodao tek 15 automobila, a na jednoznamenkaste brojeve pali su Alfa Romeo, Honda i Subaru.
Ove godine klasično pogonjeni automobili su i dalje najpopularniji. Tako je prodano 25.265 vozila benzinaca, ili 49.4 posto. Dalje slijede po popularnosti hibridi s 18.172 prodanih primjeraka i udjelom od 35.6 posto. Udio dizelaša pao je na 11.9 posto i tek 6.103 kupca, a vozila s plinskom instalacijom kupilo je njih 975 ili 1.9 posto. Potpuno električni pogon izabralo je 583 kupaca, što je tek 1.1 posto ukupne prodaje u 2025. godini.