Audi testira Sportback verziju svog novog Q3 SUV-a na Nürburgringu.
Elegantnija verzija žrtvuje dio prostora za glavu i prtljažnog prostora radi stila.
Opcije motora uključivat će benzinske, dizelske, a po prvi put i plug-in hibridne verzije.
Audi je ovog mjeseca predstavio svoj novi Q3 kompaktni SUV, a ne treba biti vidovit da bi se znalo da ako postoji novi Q3, onda je i novi Q3 Sportback odmah iza ugla. I evo ga, u prototipnom obliku kako savladava jednu od više od 100 zavoja na Nürburgringu.
Kao i kod prethodnog modela, novi Q3 Sportback je 85 posto identičan običnoj verziji SUV-a, ali mijenja prilično uspravni stražnji dio za nagnutiji koji ostavlja dojam coupea. Krov, stražnja vrata, stražnji dijelovi karoserije i vrata prtljažnika jedinstveni su za Sportback.
Morat ćemo pričekati predstavljanje Q3 Sportbacka kasnije ovog ljeta da bismo točno znali kakav je kompromis sportskijeg profila u smislu unutarnjih dimenzija, ali manje visine za glavu straga i manji prtljažni prostor iznad linije prozora su neizbježni.
Ono što ne moramo čekati su informacije o ostatku paketa Q3 Sportback, jer bi trebao biti identičan Q3 modelu predstavljenom prošlog tjedna. Novo lice uključuje svjetla u dva nivoa, s Audijevim segmentiranim dnevnim svjetlima postavljenim iznad linije branika, dok su prava prednja svjetla smještena u tamnom dijelu samog branika.
Na stražnjem dijelu, bolje opremljene verzije imat će osvijetljeni Audijev znak i LED svjetlosnu traku koja se proteže preko vrata prtljažnika, iako ako Q3 Sportback slijedi pristup običnog Q3, osnovni modeli možda neće imati te značajke. Ipak, postoji dobra šansa da će se Sportback pozicionirati više prema premium segmentu i neće biti dostupan u osnovnoj opremi.
Sve verzije trebale bi dobiti istu veliku instrumentnu ploču koja se sastoji od 11,9-inčnog digitalnog instrumentnog sklopa i 12,8-inčnog infotainment sustava. Nove tehnološke značajke uključuju AI asistenta i kontroverznu multifunkcijsku ručicu na stupu volana koja upravlja pokazivačima smjera i brisačima, ostavljajući prostor na desnoj strani volana za novu ručicu mjenjača.
Točna pogonska jedinica kojom ta ručica upravlja razlikovat će se ovisno o tržištu, s nekim zemljama koje će imati opciju 2,0 dizelskog ili 1,5-litrenog TFSI benzinskog motora (oba sa 148 KS / 150 PS), dok će SAD preskočiti obje opcije u korist 2,0-litrenog TSFI motora koji razvijava 261 KS (265 PS).
Postoji i opcija plug-in pogona putem Q3 e-hybrida, koji generira 268 KS (272 PS), može prijeći do 74 milje (119 km) samo na električnu energiju i može se puniti snagom do 50 kW, podižući bateriju s 10-80 posto u manje od 30 minuta.