FOTO Cadillac ovim električnim autom želi konkurirati Mercedesu i Audiju u Njemačkoj

Foto: Cadillac

Cadillac se širi na europsko tržište.

Prvi korak je lansiranje direktne online prodaje potpuno električnog SUV-a Lyriq. Prodaja će početi u Njemačkoj nakon što je ranije ovaj automobil predstavljen u Švicarskoj, Švedskoj i Francuskoj. 

Cadillac planira širenje i na britansko tržište u budućnosti. Dolaskom u Njemačku želi konkurirati njemačkim premium rivalima poput Mercedesa i Audija jednostavnim dizajnom i cijenama.

Američki proizvođač probat će za 80.500 eura pomesti konkurenciju tako što će ponuditi veću snagu (520 KS naspram Mercedesovih 402) i domet (690 km naspram Mercedesovih 594) u usporedbi s Mercedesom EQE 500 čija je cijena oko 100 tisuća eura. 

Lyriq će biti izložen u ključnim njemačkim gradovima

Unatoč konkurentnoj cijeni i značajkama kao što su napredna pomoć pri vožnji i kožna sjedala kao standard, početna prodaja u Europi bila je spora, sa samo sedam registracija u prvom kvartalu.

Cadillacova strategija usmjerena je na profitabilnost umjesto volumena, naglašavajući vrijednost.

Lyriq će biti izložen u ključnim njemačkim gradovima, uključujući Berlin, München i Köln, s posebnim izložbenim salonima nazvanim Cadillac City u Frankfurtu i Hamburgu.

Cadillac se oslanja na direktnu online prodaju umjesto tradicionalne mreže distributera, vjerujući da ovaj pristup odgovara luksuznom brendu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.