Hrvatska je među prvih pet zemalja članica EU-a od njih 12 koje su u rujnu 2025. imale više komercijalnih avioletova nego u rujnu 2019., dok su ostale članice ispod te razine, pokazuju podaci Eurostata, prema kojima je u cijeloj EU letova u ovom rujnu bilo 1.8 posto manje nego 2019. godine.
Ukupno je, prema podacima Eurostata, u rujnu 2025. u EU-u bilo nešto više od 653 tisuće komercijalnih letova, što je porast od 2.6 posto u odnosu na rujan 2024., kao i 1.8 posto manje nego u istom mjesecu 2019. godine, koja je do sada bila rekordna za industriju putovanja.
Sličan trend vidljiv je i tijekom cijelog razdoblja lipanj-rujan 2025. - u svakom od ta četiri mjeseca u EU-u je ukupno zabilježen porast komercijalnih letova u odnosu na isto razdoblje 2024. - u lipnju je taj rast bio 2.8 posto, u srpnju 2.9, a u kolovozu 3.3 posto.
Iako su brojke još uvijek bile ispod onih iz pretpandemijske razine iz 2019. godine, iz Eurostata napominju da su se u svakom od tih mjeseci ipak približavale toj razini.
Hrvatska se s porastom broja komercijalnih letova u rujnu 2025. od blizu 20 posto u odnosu na rujan 2019. pozicionirala na 4. mjestu među 12 zemalja EU-a koje su to premašile, a sličan rast imala je i Malta, koja je na 5. mjestu.
Prvi je Cipar koji je rujan 2019. premašio za 24.1 posto više komercijalnih letova, a slijede druga Poljska s porastom od 22.4 posto i treća Grčka s 21.4 posto više tih letova.
Grafikoni Eurostata pokazuju da su u 12 zemalja s rastom broja letova još (redom) Rumunjska, Portugal, Italija, Španjolska, Irska, Mađarska i Slovačka.
S druge strane, među zemljama EU-a koje su u rujnu 2025. imale manje letova nego u rujnu 2019. su Luksemburg, Litva, Češka, Danska i Francuska, kao "petorka" koja najmanje zaostaje za brojem tih letova, dok pet "zadnjih", odnosno one koje imaju najveći zaostatak, "predvodi" Latvija u kojoj je tih letova bilo 29.8 posto manje.
Slijedi Švedska sa 27.3 posto manje komercijalnih letova u rujnu 2025. u odnosu na rujan 2019., Finska sa 23.9 posto manje letova, te zatim Njemačka, Estonija i Slovenija, koje imaju slične postotke, odnosno između 10 do 15 posto manje letova, te su, komentiraju iz Eurostata, "još uvijek daleko od brojki iz 2019.".