Foto: 123rf, Screenshot: Google Street View
NEZADOVOLJSTVO turista i gostiju na Jadranu priča je koja svakog ljeta ispunjava stranice medija u Hrvatskoj. Nije drugačije ni ove godine.
Najnoviji slučaj gosta koji je svoje nezadovoljstvo podijelio na Facebooku pa završio u medijima dogodio se u zadarskom restoranu "Špajzda", u kojem mu nisu htjeli poslužiti (samo) piće. Gost iz dijaspore tako se na Fejsu požalio kako u dotičnom restoranu rečeno da ne može naručiti samo butelju vina jer se "u restoranu jede, a ne pije". Gost je uz to napisao kako je "bio spreman naručiti butelju od 100 eura".
Ljutito je dodao da se tako nešto može dogoditi "samo u jebenoj Hrvatskoj" te da ni eura više neće ostaviti ovdje, a društvene mreže i mediji ponovno su burno reagirali.
Reagirao vlasnik
Sada je na ovaj događaj reagirao i vlasnik restorana u kojemu se sve dogodilo. Za 057.info ispričao je svoju stranu priče.
"Bilo je vrijeme večere, oko 18:30 sati, kada smo na žalost tog gosta, a na našu sreću bili puni kao i svaku večer. Gost je sjeo, a naša konobarica rekla mu je da je terasa rezervirana za večeru i kako ima mogućnost sjesti na našu drugu terasu, koja je ujedno i intimnija. Kako je on poželio popiti samo piće, inzistirajući na toj terasi, konobarica mu je preporučila bilo koji kafić na poluotoku, kazavši kako smo mi restoran, a ne kafić. Na to je on rekao konobarici da kaže „budali od gazde da je totalni kreten", na što su se gosti na terasi uskomešali", priča Slavjan Miletić, vlasnik restorana Špajza.
Ponudio mu skupu butelju
Vlasnik kaže kako je nezadovoljnog gosta stigao kod Četiri kantuna i pitao ga u čemu je problem.
"Rekao sam mu da njegova reakcija nije bila u redu", kaže Miletić. On tvrdi da je gosta pozvao na večeru o trošku restorana i ponudio mu da će posebno za njega naručiti butelju vrijednu 100 eura, koju će gost sam platiti.
"Naime, suprotno tvrdnji gosta da je bio spreman popiti „butelju od 100 eura", moram napomenuti da je kod nas najskuplja butelja 194 kune", govori vlasnik zadarskog restorana.