Turisti presudili: Cijena je najvažnija pri odabiru odredišta

ČINJENICA je da su cijene odlučujući čimbenik, odnosno da izbor odredišta na koje će turisti otputovati ovisi o putnom budžetu. Prema pisanju Travel Daily Newsa, većina ispitanika ankete, koju je proveo ADAC Travel Monitor, u budućnosti će na praznicima trošiti manje.

Vrijednost za novac

Za 37.9 posto ispitanika vrijednost za novac je odlučujući čimbenik pri odabiru odredišta na kojem će provesti nekoliko najboljih tjedana u godini, što je porast od 2.8 posto u usporedbi s prošlom godinom. Dodatna štednja na praznicima također je sve popularnija među turistima i u porastu je za pet posto u odnosu na prošlu godinu. Prema Martinu Bucku, direktoru berlinskog centra nadležnog za putovanja i logistiku, nema sumnje da su putovanja jedna od osnovnih potreba Nijemaca, inače vodećih hrvatskih turista. "Dobra vijest za turističku industriju je da su se Nijemci nekada u teškim gospodarskim situacijama odricali putovanja, no sada je situacija drugačija. Otputovat će na odmor, ali na odredišta koja su unutar njihovih mogućnosti", objasnio je.

Jeftinije je popularnije

Stoga ne čudi što su jeftinija odredišta sve popularnija među njemačkim turistima. Kada je riječ o Europi, na prvom im je mjestu Španjolska, s 10.6 posto, a slijedi je Italija s deset posto. Austrija je na trećem mjestu sa 6.8 posto, a unatoč gospodarskoj recesiji duža putovanja sve su popularnija. Po tom pitanju prednjači SAD, prije svega zbog slabog dolara i pozitivnog Obaminog utjecaja. Unutar Europe, 22 posto ispitanika potražit će cjenovno jeftinije ponude, dok će se 15.8 posto Nijemaca odlučiti na odmor unutar zemlje.

Prema Buckovim predviđanjima, putovanja će pojeftiniti tek na zimu, kada turoperateri najavljuju smanjenje cijena od tri do pet posto, zahvaljujući nižim cijenama hotelijera i zračnih prijevoznika.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.