Opasna situacija za filipinske spasioce: Manji avion se srušio kod aktivnog vulkana

Foto: EPA

FILIPINSKE vlasti su jučer poslale spasilačke ekipe na vrh aktivnog vulkana nakon što je  ondje uočena olupina aviona. Pretpostavka je da se radi o manjem zrakoplovu u kojem su se nalazila dva putnika iz Australije i dva člana posade s Filipina.

Naime, kontrola zračnog prometa je u subotu izgubila kontakt s Cessnom 340 koja je letjela za glavni grad Manilu. U avionu su bili pilot, član posade i dva putnika, Simon Chipperfield i Karthi Santhanam, tehnički konzultanti iz tvrtke Energy Development Corp.

"Sada je četvrti dan otkako su nestali, a s obzirom na teren i loše vrijeme, to je teška i izazovna situacija. Još uvijek se nadamo da ćemo ih pronaći", rekao je za CNN Allan Barcena, glasnogovornik kompanije. Tim za hitne slučajeve tvrtke u nedjelju je locirao olupinu na visini od oko 1823 metra, u blizini vulkana Mayon, koji je posljednji put eruptirao 2018.

"Olupina se nalazi u blizini stalnog opasnog područja oko vulkana i zone zabrane letenja"

"Pokušavamo doći do olupine kako bismo potvrdili da se radi o nestalom avionu. Za sada imamo samo fotografije iz zraka koje su snimljene bespilotnom letjelicom, stoga ne možemo potvrditi radi li se o nestalom zrakoplovu i što je uzrok nesreće. To će morati proučiti naši istražitelji na terenu", rekao je jučer Eric Apolonio, glasnogovornik Uprave za civilno zrakoplovstvo Filipina (CAAP).

"Olupina se nalazi u blizini stalnog opasnog područja oko vulkana i zone zabrane leta. Institut za vulkanologiju i seizmologiju dao je dopuštenje spasilačkim timovima za provođenje potrage. Cijelu akciju dodatno otežavaju obilna kiša i opasnost od odrona", dodao je.

U potrazi je angažirano više od 200 ljudi, 34 vozila, 11 bespilotnih letjelica i četiri psa. Kada je Mayon posljednji put eruptirao, izbacio je pepeo i lavu, zbog čega su vlasti morale evakuirati desetke tisuća mještana. Najrazornija erupcija vulkana dogodila se 1814. godine, kada je poginulo najmanje 1200 ljudi.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.