Most preko Kaštelanskog zaljeva bit će dug 1.5 km, imat će četiri trake...

Foto: Cropix/Bozidar Vukicevic

Most preko Kaštelanskog zaljeva, koji će omogućiti ulazak u Split sa zapadne strane, bit će dug 1500 i visok 55 metara te će imati četiri prometne trake, a pripremne radnje za njegovu izgradnju trajat će četiri do pet godina, rečeno je danas u Splitu na predstavljanju Maritimne studije za taj most u organizaciji Hrvatskih cesta.

"Taj most će dužinom od 1500 metara spajati područje Brižina u Kaštelima s područjem Stinice u Splitu, a postoji projektna procjena da bi izgradnja tog mosta mogla koštati oko 100 milijuna eura", rekao je voditelj projekta "Novi ulaz u Split" u Hrvatskim cestama Krunoslav Perić.

Natječaj za oblikovanje mosta

Najavljujući predstojeću proceduru, Perić je istaknuo da će se raspisati natječaj za oblikovanje mosta kako bi se dobilo primjereno rješenje koje će adekvatno uvažiti okoliš Kaštelanskog zaljeva. "Kad dobijemo rješenje o prihvatljivosti zahvata u okoliš, uslijedit će izrada glavne projektne dokumentacije," objasnio je Perić. 

Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta (HC) Josip Škorić naveo je da je izgradnja mosta najopsežniji dio strateškog projekta, koji će omogućiti novi ulaz u Split sa zapadne strane i tako smanjiti prometne gužve na splitskom području.

Preko zaljeva će moći uplovljavati određeni brodovi i kruzeri

"Prva faza tog strateškog projekta je prometno povezivanje čvora Vučevica s Kaštel Kambelovcem, druga faza je najopsežnija, a predviđa devet kilometara trase od kaštel Kambelovca i zajedno s mostom preko Kaštelanskog zaljev ulazak u Split, a treća faza je rješenje prometnice u Splitu od sjeverne do Gradske luke kako bi se Split rasteretio gužvi", objasnio je Škorić.

Izgradnja tog novog ulaza u Split jedan je od najvažnijih strateških prometnih projekata u Hrvatskoj u idućem razdoblju. Također, na predstavljanju je naglašeno da će ispod mosta preko Kaštelanskog zaljeva moći uplovljavati brodovi i kruzeri širine do 60 metra, visine 52.5 metra i dužine od 250 metara.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.