Znamo tko je smislio "Poškakljaj nos tjedno, uči vrijedno" i koliko je to koštalo

Foto: HZJZ

PROŠLOG petka HZJZ je objavio upute o samotestiranju učenika te naveo kako u nekim situacijama dio učenika ni ne treba testiranje ili da će se ono provoditi po posebnom dogovoru sa školom.

Posebnu je pažnju privukao slogan koji se nalazi na uputama i glasi: Poškakljaj nos jednom tjedno i u školi s prijateljima uči vrijedno" koji je kod mnogih izazvao čuđenje. 

Doznali smo tko je smislio slogan i koliko je sve koštalo

HZJZ smo upitali tko je smislio slogan, je li u tome sudjelovala neka marketinška agencija, ako jest - koja i koliko je novca to koštalo. Kazali su kako je riječ o cijeloj kampanji u kojoj je sudjelovala i PR agencija.

"Sadržaj edukativno-informativnih materijala (plakate i letak) i stručne upute i smjernice za pripremu scenarija osmislili su stručnjaci HZJZ-a. Slogane koji se koriste na letcima i plakatima 'Poškakljaj nos jednom tjedno, u školi s prijateljima uči vrijedno' i 'Najlakši test ikad!' osmislili su stručnjaci iz HZJZ-a u suradnji s kolegama iz županijskog zavoda za javno zdravstvo i PR agencijom.

PR agencija je bila angažirana za izradu edukativno informativnog videa pod nazivom 'SAMOTESTIRANJE NA KORONAVIRUS - Kako upotrijebiti antigenski test za samotestiranje na covid-19'.

Troškovi izrade videa i izrade i korištenja fotografija glumaca za letke i plakate su iznosili: Priprema scenarija sa superima, snimanje, montaža, vocieover, lokacija, muzička podloga, obrada fotografija za letke i plakate - 6500 kn + PDV. Angažman glumice i djevojčice za potrebe snimanja videomaterijala te korištenje fotografija za plakat i letke 14.600 kn + PDV", odgovorili su nam iz HZJZ-a. 

Na ponovni upit o tome o kojoj se PR agenciji radi i tko je točno smislio slogan, odgovorili su: "Zavodi i PR agencija Abeceda komunikacije d.o.o. su to osmislili zajedno."

Pavić Šimetin o testiranju učenika: To je obiteljsko iščekivanje, 15 radosnih minuta

Dosta upitnika nad glavama osim slogana u kojima se spominje škakljanje nosa i učenje izazvala je i izjava Ivane Pavić Šimetin koja je o testiranja učeniku govorila kao o "obiteljskom iščekivanju i 15 radosnih minuta". 

Rekla je to upravo komentirajući spomenuti slogan. 

“Najlakši test ikad. I to nam je slogan pa će škole izabrati koji im je draži. Ovo je vrlo jednostavan test. To nije težak test, djeci je vrlo često i zabavan, vrlo rado čekaju rezultat, to je jedno iščekivanje u obitelji, 15 radosnih minuta. U tom smislu bismo više voljeli da se tako gleda, nego na ove neke druge načine”, zaključuje Pavić Šimetin.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.