Nastali 2010., a već osvajaju svijet: Hrvatska tvrtka dobila stranu investiciju od 1,25 milijuna dolara

Foto: Repsly 

HRVATSKA tvrtka Repsly, do nedavno poznata pod imenom Salespod, osigurala je novu investiciju od 1,25 milijuna dolara.
 
Novac koji će biti korišten za financiranje rasta, dobili su od Lauchpad Venture grupe iz Bostona, First Beverage grupe iz Los Angelesa, i K5 Venturesa iz Njemačke.
 
Repsly  je osnovan u Hrvatskoj pod imenom Salespod 2010-te, a bavi razvojem poslovnog rješenja i pružanjem usluga za optimizaciju rada terenskih djelatnika i njihovih menadžera.
 
Među klijentima Nike, L'Oreal, Kia, Kuene...
 
Repsly se fokusira na terenske timove koji ciklički obilaze svoje klijente i provode aktivnosti poput unapređenja prodaje, istraživanja tržišta, naručivanja ili redovitih servisa i održavanja.
 
Njihova aplikacija korisnicima pomaže u povećanju efikasnosti terenskog rada i značajno pojednostavljuje prikupljanje i analizu podataka.
 
Nike Golf, L'Oreal, KIA Motors, Keune, Philips, Franck su samo neki od klijenata koji koriste Repsly za mobilno prikupljanje i analizu podataka i unapređenje terenskih aktivnosti.
 
Tom First, član uprave First Beverage Ventures i osnivač Nantucket Nectarsa izjavio je da se grupa zainteresirala za Repsly jer se radi o odličnom rješenju za tvrtke koje se bave prodajom robe široke potrošnje kroz maloprodajne kanale.
 
"Veselimo se što smo postali dio Repslya, ne samo zbog velikog utjecaja koji on ima na tvrtke koje se bave prodajom hrane i pića, nego i zato što je mogućnost primjene u svim vrstama terenskih djelatnosti ogromna.“, izjavio je First.
 
Širenje marketinga u Bostonu, i razvojnog tima u Zagrebu
 
Repsly će investirana sredstva iskoristiti za financiranje rasta.
 
"Razvili smo proizvod koji značajno unapređuje provođenje terenskih procesa i mnoge tvrtke u svijetu su to prepoznale." rekao je osnivač i predsjednik uprave Marko Kovač. "Ova runda investicije će nam omogućiti agresivnije širenje glasa o Repslyu i brži rast."
 
Na poziciji direktora marketinga nedavno je angažiran Richard April čiji je primarni zadatak izgradnja prodajno-marketinške infrastrukture.
 
"Pratim i savjetujem Repsly već više od godinu dana, jer su me privukle reference i izrazito pozitivna iskustva klijenata, troznamenkasti organski rast prihoda i vrlo kvalitetno rješenje koje nadilazi očekivanja ciljane tržišne skupine.“, kaže Tim Curran, član uprave Repslya i Launchpad Venture grupe.
 
Uz širenje marketinškog dijela tvrtke u Bostonu, u planu je i povećanje razvojnog tima u Zagrebu.
 
Bez obzira na novu investiciju, većinsko vlasništvo nad tvrtkom i proizvodom i dalje ostaje u Hrvatskoj.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.