Desetak putnika u Zračnoj luci Osijek izvisjelo, najavljeni avioni za Njemačku nisu se pojavili

Screenshot: Google maps

DESETAK putnika neugodno se iznenadilo kada su jučer ujutro došli na aerodrom i shvatili da zrakoplova nema. Iako je u više navrata najavljeno kako će 29. lipnja s piste Zračne luke Osijek poletjeti zrakoplovi na novim putničkim linijama za Njemačku, to se jučer nije dogodilo, piše Glas Slavonije.

Prvi je avion trebao poletjeti jučer u 7 ujutro, i to prema Munchenu, no zrakoplova nije bilo.

Zračna luka Osijek nema veze s odgodom leta

"Čim je procurila informacija da zrakoplov za München nije poletio, ljudi su odmah počeli zvati našu zračnu luku i raspitivati se što je. Mene je informacija zatekla na sastanku u Zagrebu i moram priznati da sam neugodno iznenađen, osobito jer mi s ovom odgodom nemamo nikakve veze. Nama je putnik uvijek na prvom mjestu, a ja se nadam kako će tvrtka Sea Air nesuđenim putnicima nekako nadoknaditi ove letove koji se nisu dogodili. Naime, u ponedjeljak (jučer, nap.a.) nije poletio ni avion za Stuttgart, a neće navodno ni zrakoplov u utorak (danas, nap.a.) za treću najavljenu destinaciju, Frankfurt", rekao je direktor Zračne luke Osijek Domagoj Marinić.

Prilično brzo pojavila se neslužbena informacija kako je do te situacije došlo "iz operativnih razloga", kao i  da će prvi avioni prema redu letenja za Munchen i Frankfurt poletjeti u srijedu, dok će za Frankfurt putovati u četvrtak.

Predviđeno je da najmanje do kraja ljetne sezone zrakoplovi između Osijeka i Munchena te Stuttgarta prometuju triput tjedno (ponedjeljkom, srijedom i petkom) te između Osijeka i Frankfurta četiri puta tjedno (utorkom, četvrtkom, petkom i subotom).

Tehnički problemi uzrok su odgode

Ubrzo je stiglo priopćenje aviokompanije Sea Air, iz kojeg se može isčitati definitivan datum prvih letova.

"Zbog tehničkih poteškoća, preciznije, zbog kašnjenja isporuke zrakoplova, Sea Air je morao pomaknuti početak svojih letova. Sea Air operativa radi 24 sata dnevno kako bi se sve poteškoće što prije riješile. Mi u Sea Airu smo svjesni da su se zbog ovih promjena mnogi naši putnici našli u neprilici. Sea Air stoga svim svojim putnicima nudi povrat novca za svoje kupljene karte ili besplatno mijenjanje termina leta po želji putnika. Svoje putnike Sea Air moli za razumijevanje i strpljenje. Nova smo aviokompanija i neke poteškoće nismo mogli predvidjeti. Sea Air i dalje stoji iza svoje misije da poveže cijelu ovu regiju zračnim prometom s najvažnijim europskim destinacijama i to svakako planiramo ostvariti", priopćili su iz Sea Aira.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.