Amerikanci neće cijeli Gredelj, žele samo Lokomotive koje zapošljavaju 300-400 radnika

AMERIČKA kompanija National Railway Equipment Company (NREC) kao dugogodišnji i jedan od najvažnijih inozemnih poslovnih partnera TŽV Gredelja zainteresirana je za nastavak suradnje i nove poslove s Gredeljom te za kupnju, odnosno ulazak u vlasničku strukturu njihova pogona Lokomotive, ali ne i za kupnju cijeloga Gredelja.
 

Predsjednik Uprave NREC-a Steven Beal rekao je to novinarima u sjedištu Gredelja te dodao da žale što se Gredelj, kojega smatraju kvalitetnom tvrtkom, našao u problemima. Kako je rekao, vjeruje da će se sve dobro riješiti. Istaknuo je i da u u regiji i šire nisu tražili drugog partnera jer im se sviđaju vještine koje su našli u Gredelju te da su spremni pričekati da se razriješi stečajna situacija.
 
Beal se sastao sa stečajnim upraviteljem Gredelja Perom Hrkaćem koji je naglasio da na temelju postojećih ugovora s NREC-om za obnovu 20 'fremova' (okvira za lokomotive), ukupno vrijednih 20 milijuna američkih dolara, najmanje 300-tinjak Gredeljevih radnika ima što raditi do kraja 2013.

Ako NREC i kupi Lokomotive, radnih mjesta će biti za 300-400 radnika 

Hrkać je rekao i da NREC-ova ponuda za ulazak u vlasništvo pogona Lokomotive u Gredelju stoji već šest godina, što je potvrdio i Beal. Obojica su se složila da je sad očito došlo vrijeme da se o tome razgovara, bez obzira na odluke vjerovnika.
 
Podsjećamo Gredelj duguje vjerovnicima više od 800 milijuna kuna, a uglavnom je riječ o radnicima, od kojih svi, njih više od 1400, trenutačno odrađuju otkazni rok koji istječe sredinom studenoga.
 
Ako NREC i kupi Lokomotive, radnih mjesta će biti za njih 300-400, a Hrkać je istaknuo da je u Gredelju dosta narušena kvalifikacijska struktura te da mu je teško reći tko će ostati nakon otkaznog roka. "Dosta će ovisiti i odlukama vjerovnika, jer ako ne žele rascjepkavanje Gredelja, ni NREC neće moći ostvariti svoje želje, pa tako oni odlučuju i o smjeru stečajnog postupka", kazao je Hrkać.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.