"Svatko ima priliku i može pronaći sponzora, ali sportaši su fokusirani samo na sebe"

"NADAMO se da će nam sponzori pomoći da zatvorimo financijsku konstrukciju" ili "Ne možemo pronaći sponzore za normalno funkcioniranje kluba" često se može čuti iz usta sportskih djelatnika, pogotovo u vrijeme recesije, kada su i potencijalnim ulagačima nagomilani problemi. Klubovi sve teže ili gotovo nikako ne mogu živjeti bez sponzora, a s druge strane ti isti sponzori su sumnjičavi po pitanju eventualne suradnje.

U takvoj situaciji rješenje je nasušno potrebno pa su stoga učestali seminari i razne debate po pitanju odnosa između sponzora i sportaša. Tako je danas, u zagrebačkom centru Kaptol, u Movieplex kinu održan okrugli stol na temu Sponzorstvo - bačen novac ili dobra investicija.

Na okruglom stolu su sudjelovali Damir Ciglar (direktor Imago reklamne agencije), Saša Kramar (predsjednik Uprave Iskon Interneta d.d.), Krešimir Novosel (direktor KK Cedevita), Jura Ozmec (predsjednik Hrvatskog zbora sportskih novinara), Ana Sršen (plivačica i predsjednica plivačkog saveza s invaliditetom) te Dijana Vetturelli (dopredsjednica stolnoteniskog kluba Mladost Iskon). Atletičarka i direktorica Hanžekovićeva memorijala Ivana Brkljačić te Velimir Bašić, glavni tajnik Zagrebačkog sportskog saveza, također su trebali sudjelovati, ali nisu došli iz, kako je rekao organizator, "opravdanih razloga".

"U Hrvatskoj se ne prati dovoljno ni ženski sport, a kamoli nastupi paraolimpijaca"

Paraolimpijka Ana Sršen prva je posvjedočila o problemu pronalaska sponzora: "Kod nas se ženski sport i uspjesi u njemu ne honoriraju dovoljno, a kamoli paraolimpijci. Jasno, to umnogome odbija zainteresirane sponzore. Ipak sam paraolimpijka, u mom je slučaju na vidjelo izašla i socijalna osjetljivost i društvena odgovornost sponzora s kojima zasad nemam problema."

KK Cedevita: Naš generalni sponzor može plasirati svoje proizvode na cijelu regiju zbog NLB lige

Sin legendarnog Mirka Novosela, Krešimir, danas je direktor Cedevite, sudionika regionalne lige koji već pet godina nosi ime po generalnom sponzoru: "Mi smo privukli sponzora iz razloga što smo zdrava sredina, bez ikakvih dugova iz prošlosti. Olakotna je okolnost i to što je košarka medijski prisutna pa su sponzori prepoznali naš trud. Osim toga, klub smo koji se natječe u regionalnoj ligi, pa svi naši sponzori, ili barem oni zainteresirani za takvo što, vide mogućnost plasiranja svojih proizvoda na tržište koje obuhvaća četiri zemlje."

"Zahtjeva za sponzorstvo je jako puno, ali ih je vrlo malo interesantnih zato što je većina onih koji žele sponzorstvo jako fokusirana samo na sebe", rekao je predsjednik Uprave Iskon Interneta Saša Kramar, a vrlo sličnog mišljenja bio je i direktor Imago reklamne agencije Damir Ciglar: "Kako bi došlo do suradnje i sponzorstva, potrebno je da sportaš i sponzor pronađu dodirne točke i zajedničke interese", kazao je Ciglar originalno poentiravši: "Svatko tko je danas 'velik' je jednom bio 'mali', što samo znači da 'mali' moraju imati priliku."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.