Riot Games će u potpunosti preuzeti organiziranje najjače League of Legends lige

Foto: kenzi/Flickr

RIOT GAMES posljednjih nekoliko godina strpljivo i polako gradi kontrolirani i održiv esport sustavu za League of Legends. Najnoviji korak je preuzimanje organiziranja League of Legends Champions Korea, najjače lige na svijetu, od korejskog operatora OGN-a.

Esport industrija je specifična po tome što se profesionalna natjecanja odigravaju u videoigrama, koje su nečije vlasništvo. Nekoliko je različitih sustava i modela natjecanja koji su trenutno aktualni u industriji. Jedan od popularnijih svakako postaje da studio čija je igra vlasništvo potpuno preuzima kontrolu nad kompletnim sustavom natjecanja te time isključuje vanjske kompanije poput OGN-a, ESL-a i PGL-a. 
 
Riot Games je jedna od rijetkih kompanije koja je povukla svoju igru s prestižnih ESL-ovih natjecanja te tako League of Legends nećemo gledati na događajima poput Intel Extreme Mastersa. Idući korak koji je Riot isplanirao je uvođenje novih mogućnosti u sam klijent za igru s kojima bi se unutar njega mogli organizirati manji turniri i službeni mečevi. Time bi se i turniri niže razine prebacili pod kontrolu Riota te više ne bi postajala potreba za druge platforme preko kojih bi se manja natjecanja organizirala.
 
Nakon toga su uslijedili novi poslovni modeli za američki i europski LCS, u kojima timovi plaćaju svoje mjesto kako bi postali partneri lige i dijelili profit. Na kraju, slijedi preuzimanje organizacije najjače League of Legends lige na svijetu, one u Južnoj Koreji koja je dosad dala pet od sedam svjetskih prvaka.
 
Riot Games trenutno oprema poseban studio u kojem će se organizirati samo natjecanje kao i njegov prijenos, a sve bi trebalo biti gotovo do kraja  iduće godine, odnosno spremno za početak sezone 2019.. Zgrada u kojoj se studio nalazi iznajmljena je čak do 2029. i uključivat će PC bang, kafić, prostore za trening kao i više od 400 sjedećih mjesta za gledatelje. Navodno će se zvati LoL Park i rasprostirat će se na 5300 četvornih metara. Sustav natjecanja u ligi se zasad ne bi trebao mijenjati, a engleski prijenos mogao bi i dalje osiguravati OGN.
 
Ne treba zaboraviti kako je Riot Games u vlasništvu Tencenta, vjerojatno najveće kompanije u indisturiji videoigara te kako imaju izvrsno zaleđe za sve eksperimente koje provode. 
 
League of Legends je najpopularniji esport na svijetu, a sudeći prema dostupnim informacijama, Riot Games ga planira zadržati u samom vrhu još nekoliko godina. Pritisak nikada nije bio veći. Osim starih konkurenata u obliku Dote i CS:GO-a, brojni novi naslovi pokušavaju uzeti dio esport kolača, a stari vladari industrije moraju pronalaziti nove načine kako ostati na vrhu. Riot Games će potpunom kontrolom LoL esporta pokušati stabilizirati sustav i omogućiti svim sudionicima određenu sigurnost na kojoj će moći planirati budućnost. Hoće li im uspjeti, saznat ćemo uskoro.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.