Nagovještaj boljih vremena? Cibona se na FF-u ukazala s imenom sponzora na dresu



DIREKTOR Cibone Andro Knego pred Final Four uspio je pomaknuti financijsku situaciju s mrtve točke. Više od šest mjeseci bježali su sponzori od Cibosa kao vrag od tamjana, no sad je dogovorena suradnja s CityExom.

Reklama novog Cibonina sponzora ukazala se na dresovima na Final Fouru, a Knego je objasnio o čemu se radi.

"Dogovorili smo suradnju na godinu dana, dakle, u 12 mjeseci uplaćivat će se po jedna rata", objasnio je Knego i dodao kako se radi o iznosima od oko 100.000 kuna. Nedovoljno za Cibonu koja osim lanjskih dugova ima nagomilane i one od ove sezone. Ipak, situacija se pomakla s mrtve točke, ostaje vidjeti kad će Cibona dobiti prvog i glavnog sponzora.

Završnica Final Foura može pomoći, kao i medijska pompa posljednjih dana te pune tribine Arene. Zagrepčani su pokazali kako nisu do kraja izgubili interes za košarku, iskazali su se u polufinalu, a još bolje će biti u finalu. Razumnom poslovnom čovjeku to je dovoljna referenca za ulazak u klub. Vidjet ćemo idućih tjedana koliko će takvih biti.

Cibona zasad ne misli o tekućim problemima, točnije ovih dana igrači ne misle o lovi, u njihovim glavama je jedino osvajanje prvog NLB trofeja. Kakav bi to tek bio poticaj za ulaganje u klub...

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.