Hajduk je prošlog tjedna na Ultri predstavio nove gostujuće dresove. Splitski klub i Adidas oko dva sata iza ponoći objavili su na Facebooku poruku “Stay tuned”, a sat vremena kasnije i fotografije s poznatog festivala na kojima su svi mogli vidjeti novu garnituru gostujućih dresova.
Klub je naveo da je riječ o dresu s personaliziranim dizajnom. “Ovogodišnje izdanje drugog dresa zadržava klasičan crveno-plavi prugasti dizajn, vjeran Hajdukovoj tradiciji gostujuće garniture, ali uvodi novu razinu dizajnerske slobode, fluidne i razigrane pruge koje mijenjaju ritam i unose pokret. Estetika je inspirirana Splitom, gradom koji nikad ne miruje, gradom mora, glazbe i ljudi u pokretu”, pisalo je, između ostalog, u priopćenju Hajduka o novom dresu.
𝗡𝗢𝗩𝗜 𝗚𝗢𝗦𝗧𝗨𝗝𝗨𝗖́𝗜 𝗗𝗥𝗘𝗦 𝟮𝟬𝟮𝟱/𝟮𝟲! ❤️💙 Tri crte, dvi boje, jedan jedini – Hajduk! 🛒https://shop.hajduk.hr/gostujuci-dres-crveno-plavi adidas Football #hnkhajduk #adidasfootball #createdwithadidas
Objavljuje HNK Hajduk Split u Petak, 11. srpnja 2025.
Ipak, navijači na društvenim mrežama primijetili su jedan dres vrlo sličnog izgleda. Njemački velikan Schalke, koji danas nastupa u drugoj ligi, ima rezervni dres koji snažno podsjeća na Hajdukov. Dio navijača zbog toga je izrazio nezadovoljstvo, dok drugi smatraju da je riječ o dvama sličnim, ali ipak jasno različitim dresovima.
Adidas je sponzor brojnim inozemnim klubovima koji su globalno daleko poznatiji od hrvatskih. Zbog toga je teško očekivati da će rezervnim dresovima hrvatskih klubova posvećivati poseban dizajn, nego će ih najčešće izrađivati prema već postojećim predlošcima.
Podsjetimo, sličan problem imao je i Dinamo prije nekoliko godina s gostujućim dresom koji je izgledao kao da ima mrlje. Iako se isprva činilo da je riječ o nečemu svježem i potpuno novom, pokazalo se da praktički isti dizajn imaju još neki europski klubovi.