DINAMO nije uspio ispustiti nedostižnih 4:1 u revanšu kod Malmoa, iako se "svojski trudio". Liga prvaka je opet na Maksimiru, makar izborena kukavnom predstavom.
Grandiozan je to uspjeh, ali Dinamovog trenera, koji odbija vidjeti kako ga je od debakla spasio i slavu mu donio golman i trubi da je "Dinamo kontrolirao utakmicu", bi se iz paralelnog svijeta moralo trgnuti s par napomena: Ni uz njegov "kontrolirani nogomet" i sva pojačanja, Dinamo ne bi vidio Ligu prvaka da nije bilo Platinijeve reforme natjecanja, sjajnog ždrijeba i Ivana Kelave.
Ipak, valjalo je prvo u Baku i to na izlet poslije uvjerljivog slavlja 3:0 u prvoj utakmici 2. pretkola na Maksimiru. Na utakmici koja je u povijest ušla jer su ulaznice za nju koštale jednu kunu, trijumfalno je promovirana taktika 4-1-2-1-2, popularni romb, potpuno podređen Sammiru, tj. tada još aktualnoj njegovoj prodaji. Dva gola je zabio skupo plaćeni napadač Krstanović, tribine su bili pune nakon godina pustinje i euforija se zakotrljala.
Druga stepenica: Helsinki
Nakon prvaka Azerbajdžana, hrvatski šampion odmjerio je snage s najboljom finskom momčadi, protiv koje je prolazak donosio zajamčeno igranje u skupini Europa lige. Prvu utakmicu u Helsinkiju Dinamo je dobio 2:1, iako je igra bila prilično loša, ali je zato Sammir lijepo pogodio za pobjedu i to na asistenciju Ante Rukavine, kojem će upravo u Helsinkiju biti pokrenut proces rehabilitacije. Na uzvratu su tribine (opet napunjene akcijom "za kunu") zaglušujućim zvižducima, vrijeđanjem i psovkama Jurčiću poručile što misle o njegovom "kontroliranom nogometu", pa smo već u prvoj utakmici play-offa protiv Malmoa gledali "Rapsodiju u plavom".
Odlična igra i rezultat, potpuno suprotni jezi kojom je Dinamo podario navijače u uzvratu, rezultirali su heretičkom izjavom Krune Jurčića.
Istjerivači maksimirskih zloduha
Što nam slijedi? Zdravkovo kupanje u euforiji, Krunino u samozadovoljstvu, dok će igrači biti još atraktivniji bjelosvjetskim kupcima i gradskim pucama, a nogometni puk u redovima za ulaznice nikad brojniji i sretniji u očekivanju najnovije akcije Dinamovog marketinga "Prvih deset tisuća kupaca karte za Zenit dobiva veš-mašinu." Pa nek onda netko kaže da je Dinamo "uklet klub"!