Udahni, podijeli, okreni: 3 brza i učinkovita načina za rješavanje stresa na poslu

Foto: Flare

PORED svih rokova i odgovornosti, sasvim je normalno da se tako osjećaš.

No, znaš li točno zašto se tako osjećaš? Jedno nedavno istraživanje, objavljeno u časopisu Journal of Marketing Research, otkrilo je kako emocionalni sukob i osjećaj krivnje ili straha može uzrokovati da se tako osjećaš, a ne zato što je to stvarno tako.
 
Znanstvenici su zamolili sudionike da razmisle o popunjavanju niza zadataka, a zatim su ih zamolili da zamisle istu situaciju, samo u sukobu jedni s drugima, bez obzira da li se radilo o vremenu ili resursima. Rezultati su pokazali kako su se sudionici osjećali tjeskobno, bez obzira na razlog sukoba. Zvuči poznato?
 
No, uvijek postoje mali trikovi, koji će ti pomoći nositi se sa stresom na poslu.
 
1. Disanje
 
Vjerovala ili ne, disanje je najlakši način za borbu protiv stresa, tako da kad god osjetiš da bi ti glava mogla eksplodirati, duboko udahni. Fokusiraj se na duboko i sporo disanje, kao da meditiraš. Broji do 5 dok udišeš i do 6 dok izdišeš.
 
2. Podijeli popis obaveza u 4 djela
 
Obični papir preklopi na 4 djela, te na svaki kvadrat napiši: "hitno", "nije hitno", "važno", "nije važno". Zatim svrstaj svoje zadatke u te 4 rubrike i kreni s onim "hitnima" i "važnima". Nakon što ih obaviš, prekriži ih. Osjećaj će biti izvrstan te će ti poslužiti kao motivacija da ideš dalje. No, ljudi često podcjenjuju moć popisa. Nemoj i ti biti među njima.
 
3. Okreni svoje negativne emocije
 
Osjećaš se zabrinuto zbog količine posla? Pokušaj sljedeći trik: umjesto očajavanja, reci sebi da si jako uzbuđena zbog toga. Sve je stvar perspektive. No, nemoj se potkopavati i prije nego što si išta započela. Također, sjeti se kako će ti se jednog dana trud već nekako isplatiti, a to je bit svega.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.