Američki trgovački lanac je promijenio logo. Odnosno, barem oni tvrde da su ga promijenili jer je promjena jedva vidljiva prostim okom.
"Walmart s uzbuđenjem najavljuje sveobuhvatno osvježenje brenda koje odražava njegovu evoluciju kao trgovačkog lanca", poručili su uzbuđeno iz ovog lanca trgovina koji kombinira koncept supermarketa i trgovačkog centra, prilagođen američkom stilu života. Dodali su i da se promjena odnosi na logo, paletu boja i sam ton loga.
Pa pogledajmo promjenu...
Reakcije
Naravno, odmah su krenule reakcije na društvenim mrežama.
"Wow! Kakva ideja, kakva izvedba! Nadam se da ste dobro platili grafičkog dizajnera", "Ne mogu vjerovati da je netko zaradio na ovome", "Već vidim neku konzultantsku tvrtku koja je tražila milijune za ovaj 'rebranding'", pisali su korisnici društvenih mreža. A dok se oni sprdaju, direktor kompanije je zadovoljan.
"Izgled i dojam našeg brenda je suvremeniji, naš osvježeni identitet brenda odražava Walmartovu trajnu predanost načelima osnivača Walmarta Sama Waltona i služenju našim kupcima bez obzira na sve", poručio je William White za američke medije.
Što je Walmart?
Walmart je hipermarket s izuzetno širokim izborom. Tamo se na jednom mjestu može kupiti doslovno sve: hrana, odjeća, elektronika, namještaj, lijekovi, pa čak i vrtna oprema ili auto dijelovi. Cijene u Walmartu često su niže zbog masovne kupovine i proizvodnje, što ga čini popularnim kod široke populacije, osobito u ruralnim i prigradskim područjima.