Uvrijeđeni kršćani: 20 tisuća ljudi potpisalo peticiju protiv gej poljupca u reklami

Screenshot: YouTube

PROŠLOG mjeseca britanska tvornica čokolade i slatkiša Cadbury proslavila je 50 godina proizvodnje njihove čokoladne slastice Creme Egga.

Tim su povodom snimili reklamu za to čokoladno jaje i njome podigli puno prašine. Naime, u reklami stvarni gej par Callum Sterling i Dale Morgan podijele Creme Egg preko poljupca. Mnogi su reklamu pohvalili zbog promicanja prava jednakosti ljudi, ali čak preko 20 tisuća ljudi potpisalo je peticiju za zabranu reklamu zbog vrijeđanja osjećaja kršćana.

"Cadbury ne bi smio tražiti sklonište u LGBT zajednici za objavljivanje kampanje koja seksualno objektivizira pojedince. Da je par u pitanju heteroseksualan reklama bi vjerojatno bila zabranjena zbog eksplicitne seksualnosti tog poljupca", navodi se u peticiji koja je pokrenuta preko platforme CitizenGO. "U Cadburyju su itekako svjesni vjerskog značenja Uskrsa. Stoga žele bezrazložno uvrijediti pripadnike kršćanske zajednice tijekom njihovog najvažnijeg blagdana u godini."

O svemu se oglasio i jedan od muškaraca iz reklame, Callum Sterling. "Dakle, u redu je ako reklama naglašava seksualnost žena kako bi privlačila poglede muškaraca i druge žene tjerala na prihvaćanje visokih standarda ljepote, ali nije u redu u 2021. godini napraviti rasno mješovitu reklamu u kojoj se gej par ljubi. Nitko ne vidi koliko je to besmisleno?", rekao je, a prenosi Unilad.

Iz Cadburyja su također ponudili svoj odgovor na kritiku. "Ponosni smo na svoju reklamu koja slavi mnoge načine na koje se može uživati u našem Creme Eggu. Da bismo to prikazali kako treba, ubacili smo scenu stvarnog gej para koji dijeli jedan Creme Egg", napisali su.

Ovo nije prvi put da su kršćani napali Cadbury. Prije tri godine problem su pronašli u nedostatku riječi Uskrs i uskršnji na pakiranjima čokoladnih slastica u vrijeme tog blagdana, a mnogi su vjernici zaprijetili Cadburyju da zbog toga više neće kupovati njihove proizvode.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.