Thompsonov tim: Tražili smo od Grada da regulira parkinge, odgovorili su da ne mogu

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL, Facebook

Organizacijski Marka Perkovića Thompsona oglasio se devet dana prije koncerta na zagrebačkom Hipodromu. Na Thompsonovoj Facebook stranici objavili su priopćenje i istaknuli ključne informacije o pripremama i sigurnosnim mjerama za koncert. Priopćenje prenosimo u cijelosti:

Organizacijski tim Marka Perkovića Thompsona ovim putem obavještava hrvatsku javnost o poduzetim mjerama za održavanje spektakla na zagrebačkom Hipodromu 5. srpnja 2025. godine.

Koncertni prostor

Temeljem ugovora potpisanog 21. ožujka 2025. godine između organizatora i Grada Zagreba te aneksa ugovora od 3. travnja 2025. godine, zakupljena je ukupna bruto površina od 380.000 četvornih metara, od čega je neto iskoristiva površina 298.606 četvornih metara, što je u potpunosti u skladu s propisima u odnosu na broj prodanih ulaznica.

Dodatno zakupljen i plaćen prostor od strane Grada Zagreba (cijeli Bundek i istočni parking Zagrebačkog velesajma) iznosi više od 600.000 četvornih metara, što ukupno čini gotovo milijun četvornih metara za potrebe koncerta.

Priopćenje za javnost organizacijskog tima Marka Perkovića Thompsona Organizacijski tim Marka Perkovića Thompsona ovim...

Objavljuje Marko Perković ThompsonČetvrtak, 26. lipnja 2025.

Promet

Kao rezultat zajedničke suradnje organizatora i Grada Zagreba, nakon dvomjesečnih priprema i prethodne suglasnosti Grada Zagreba, 26. lipnja 2025. godine Policijska uprava zagrebačka izdala je rješenje o privremenoj regulaciji prometa u tri faze, koje imaju za cilj osigurati sanitetske koridore i učinkovito upravljanje prometom u užem i širem području koncertnog prostora.

Tijekom dvomjesečne suradnje, organizator je uputio prijedlog Gradu Zagrebu za regulaciju parkirališnih prostora. Grad Zagreb obavijestio je organizatora da nije u mogućnosti slijediti primjer drugih gradova koji su organizirali ovakvu vrstu spektakla, zbog čega pozivamo što veći broj posjetitelja da dođu u Zagreb jedan ili više dana prije koncerta. Pozivamo zainteresirane medije da preuzmu grafička rješenja privremene regulacije prometa u svrhu informiranja javnosti.

Sigurnost

Temeljem najboljih sigurnosnih praksi, uz određene inovacije, osmišljen je i izgrađen koncertni prostor koji zadovoljava najstrože standarde te svakom posjetitelju pruža sigurno okruženje, uz maksimalnu dostupnost svih interventnih službi za vrijeme trajanja koncerta. Sve uključene službe izdat će preporuke za posjetitelje s ciljem osvješćivanja prometnih i meteoroloških izazova, a organizator poziva posjetitelje na strpljenje i razumijevanje.

Mobilna aplikacija

Mobilna aplikacija izrađena za potrebe ovog koncerta predstavlja presedan u koncertnoj industriji, s brojnim prednostima u upravljanju publikom (crowd management), s ciljem poboljšanja sigurnosti posjetitelja, ali i jačanja svijesti o društvenoj odgovornosti organizatora. Sve relevantne informacije bit će podijeljene s interventnim službama radi doprinosa javnoj i osobnoj sigurnosti.

Elaborati

Svi elaborati predani su na vrijeme. Jedan dio već je odobren, dok je drugi dio, zbog opravdanih razloga, u fazi prilagodbe i svakodnevno se ažurira kao "živi organizam".

Zahvaljujemo na suradnji policiji i svim hitnim službama uključenim u organizaciju ovog spektakla. Sve koji dolaze na koncert pozivamo da slijede upute organizatora i hitnih službi.

"Čuvajmo jedni druge!"

"Zagrlimo se pred svima, neka vide da nas ima", poručili su za kraj.

Koncert 5. srpnja

Koncert Marka Perkovića Thompsona na zagrebačkom Hipodromu održat će se 5. srpnja. Radovi su već pri kraju, naziru se tribine i pozornica, a prostor Hipodroma podijeljen je na punktove u kojima će biti smještena publika.

Ranije je najavljeno da će uz Hipodrom biti četiri fan zone, gdje će se posjetitelji skupljati od jutra. Većina tih fan zona bit će unutar sigurnosnih zona, napravit će se pregled da se uštedi vrijeme za ulazak na koncert.

Bit će 2 km šankova i omogućeno je 2.5 milijuna bočica vode koje će biti dostupne na svakom koraku. Delay toweri će služiti kao informacijski centri, a bit će oko 5000 konobara. Predviđeno je i 2500 WC kabina, uz to će još biti poseban red pisoara. Situaciju će kontrolirati, kažu, od 3000 do 5000 zaštitara. Sve detalje pronađite ovdje.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.