Svi pričaju o reklami sa Sydney Sweeney. "Ovo je kraj wokenessa"

Foto: Profimedia

Sydney Sweeney, holivudska zvijezda poznata po ulogama u serijama poput "Euphorije" i "The White Lotus", postala je lice najveće marketinške kampanje American Eaglea do sada, pod nazivom "Sydney Sweeney Has Great Jeans". Ova jesenska kampanja, usmjerena na promociju traper odjeće za generaciju Z, prikazuje glumicu u provokativnim scenama: u uskoj majici pod haubom vintage Mustanga GT350, gdje zatvara poklopac, briše ruke o stražnjicu i odvozi se, ili samo u traper jakni preko golog tijela, naglašavajući zapadni modni revival.

Kampanja je debitirala s velikim aktivacijama na Times Squareu u New Yorku i Sphereu u Las Vegasu, a predstavlja najveće ulaganje branda u jesensku promociju ikad.Objava kampanje izazvala je buru na društvenim mrežama i financijskim tržištima, pretvarajući American Eagle u novi "meme stock".

Dionice tvrtke skočile

Dionice tvrtke skočile su više od 10% u početku, zatim zatvorile s porastom od 4,2%, uz 22% spike u srijedu, potaknute visokim kratkim interesom (preko 13%) i raspravama na Redditovom Wall Street Betsu.

Korisnici na X-u (bivšem Twitteru) slavili su kampanju kao znak "kraja wokeness-a", s komentarima poput "Based ad campaigns are back, and wokery is gasping for breath" ili "Woke’s dead, baby. Woke’s dead", uspoređujući je s neuspjehom Jaguarove androginijske kampanje i videći u njoj povratak tradicionalnijem, "ne-woke" marketingu koji odbija "wokism" i slavi provokativnost.

>>Reklama American Eagla iz 2019. vs 2025. Je li došao kraj woke kulturi?

Sydney od kampanje zaradila 20 milijuna dolara?

Kampanja je praćena sloganom "Sydney Sweeney ima odlične (American Eagle) traperice". Internetom se proširio jedan od videa u kojem 27-godišnja glumica govori: "Nosim najudobnije traperice koje sam ikad imala. Ako ih želite kupiti, neću vas zaustaviti. To nisam ja, to je American Eagle."

Na društvenim mrežama pojavila se informacija da je brend glumici za kampanju platio oko 20 milijuna dolara. Međutim, brend to još nije potvrdio. Tako visoka brojka nije potvrđena ni u službenim objavama. Uobičajenije, kampanje poput ovih uključuju ugovore za ambasadore brenda i potencijalne bonuse, ali mediji nisu naveli eksplicitnu cifru.

Iako American Eagle nije otkrio koliko je platio Sydney Sweeney, oglašivačka kampanja "Sydney Sweeney Has Great Jeans" smatra se najskupljom u povijesti tog brenda. Njihov direktor marketinga izjavio je da je medijski angažman značajno veći od prethodnih medijskih kampanja.

Cijelu kolekciju možete vidjeti ovdje.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.