Sadržaj nastao u suradnji s: L’Oréal Paris
JOŠ jedan Pulski filmski festival je iza nas, nevjerojatna umjetnička ostvarenja ostavila su snažan dojam na posjetitelje, a pojedini trenutci i detalji su i dalje tema razgovora kako kod nas, tako i šire. Jedan film i jedan crveni tepih ostavili su snažan dojam kako na povijest samog festivala, tako i na kulturu i društvo regije, jer su udruženim snagama poslali poruku koja odzvanja kroz vrijeme i prostor.
Riječ je o dokumentarnom filmu naziva A Final Copy of Ilon Specht, koji je ove godine osvojio prestižnu nagradu Film Grand Prix na Cannes Lionsu 2025, premijerno je prikazan i hrvatskoj publici na festivalu. U svega 17 minuta, film donosi snažnu i emocionalno nabijenu priču o vizionarki Ilon Specht, copywriterici koja je 1971. godine osmislila jednu od najpoznatijih reklamnih rečenica u povijesti: "Jer ja to zaslužujem" (Because I’m worth it). Film možete pogledati u nastavku.
Slogan koji je postao manifest generacija nije samo redefinirao način na koji žene doživljavaju ljepotu, već je utjecao i na društvenu svijest, marketing i feminizam. Iza četiri jednostavne riječi krije se snažna poruka i priča o ženi koja je pomicala granice, osvještavala društvo i započela malu revoluciju. Danas, više od pola stoljeća kasnije, slogan "Jer ja to zaslužujem“ ostaje temeljni moto brenda L’Oréal Paris, podsjećajući žene da vjeruju u sebe, čuvaju svoju neovisnost i osnažuju samopouzdanje.
Također, osim filma, dodatno je privukla pažnju snažna poruka na crvenom tepihu kojim su na svečanom otvaranju prošetale brojne domaće i regionalne zvijezde – WE'RE WORTH IT. Ovo je slogan koji slavi ljepotu pravih vrijednosti – filmsku umjetnost, kulturnu razmjenu i duh povezivanja, polako postajući simbol kinematografske festivalske scene, o čemu svjedoče i svjetske glumačke ikone koje su se pridružile brendu L'Oréal Paris u slanju ove moćne poruke kroz novi serijal "Lekcije o vrijednosti“, kao što su Andie MacDowell, Helen Mirren, Eva Longoria, Elle Fanning i Kendall Jenner
Zato je i tokom večeri punih umjetnosti i glamura značajno prisjetiti se onog što čini samu srž svega i sjetiti se pravog sustava vrijednosti, a najvažnije, svoje osobne. Upravo to je razlog da L'Oréal Paris, kao službeni make-up partner Pulskog filmskog festivala, pošalje važnu poruku na ovaj način i istakne podršku ženama na ovom području, s ciljem da ih inspirira, educira i ohrabri da vjeruju u sebe.
L'Oréal Paris porukom "We're worth it“ na crvenom tepihu, filmom A Final Copy of Ilon Specht i drugim aktivnim sudjelovanjem na Pulskom filmskom festivalu ostavlja trag kao predstavnik ženske snage i glamura. U to ime organiziran je i ekskluzivni događaj za prijatelje brenda kako bi se i na ovaj način proslavilo partnerstvo sa festivalom.
Popularni influenseri Meri Goldašić, Niko Čuturić, Marlene Moschella, Jelena Marinović, Andrea Trgovčević, Kate Sušić, Duška Stepanov, Emili Dragaš i mnogi drugi, imali su priliku biti gosti na spektakularnom otvaranju festivala u Puli, dobiti glamurozni makeup look, a na kraju su u okviru posebnog iznenađenja uživali u organiziranom ručku i plovidbi jahtom. Nezaboravno iskustvo vožnje prema Brijunima i ostalim otocima, potraga za delfinima, plivanje, ronjenje, vodeni sportovi, kao i panoramsko razgledanje sa L'Oréal Paris Yacht dugo će se prepričavati u iščekivanju sljedećeg festivala.
Brend L’Oréal Paris po drugi je put bio službeni make-up partner Pulskog filmskog festivala, a svojim sudjelovanjem još jednom je potvrdio posvećenost ne samo ljepoti i ženskom osnaživanju, već i podršci umjetnosti, kulturnoj raznolikosti, kozmopolitskom duhu i vrijednostima koje promiču ljudska prava. L’Oréal Paris je i na ovaj način promovirao žensku snagu, inkluzivnost i raznolikost, i nastavlja svoju globalnu ulogu u rušenju barijera i podršci ženama da hrabro slijede svoje ambicije.
"Kao što festival osnažuje umjetničko izražavanje, L’Oréal Paris osnažuje žene da prihvate svoju jedinstvenu ljepotu i izraze se s punim samopouzdanjem. Naše partnerstvo s Pula Film Festivalom predstavlja zajedničku misiju: proslavu umjetnosti, njegovanje kulturnog dijaloga i jačanje temeljnih društvenih vrijednosti,“ poručuje Hana Vuković, Advocacy & Engagement Manager brenda L’Oréal Paris.
L’Oréal Paris i ovog ljeta podsjeća žene: zablistajte kada god to poželite – jer vi to zaslužujete.
Sponzorirani sadržaj donose Index i L’Oréal Paris u skladu s najvišim profesionalnim standardima.