Milenijalci, vrijeme je da se suočite s neugodnom istinom: vaša omiljena kratica "lol" više nije kul, barem ako pitate generaciju Z. Ono što je nekad bio neizostavan dio digitalne komunikacije, mlađe generacije danas smatraju zastarjelim i odbojnim.
Nekada omiljena kratica za ublažavanje tona poruke, pokazivanje ležernosti ili jednostavno prikrivanje činjenice da se iznutra raspadamo, "lol" je za generaciju Z postao "ick" – nešto što izaziva susramlje. Ono što milenijalci vide kao bezazleno i opušteno, oni doživljavaju kao neugodno, zastarjelo, a ponekad čak i emocionalno zbunjujuće.
Poruka mlađe generacije je jasna: bilo da koristite "ok, lol" kako biste završili razgovor ili njime ublažili svaku potencijalno neugodnu izjavu, vrijeme je da prestanete.
Ovu neobičnu generacijsku raspravu pokrenuo je jedan korisnik na platformi X (bivšem Twitteru), koji je primijetio: "Milenijalci koriste 'lol' kao STOP na kraju telegrama lol."
Objava je munjevito postala viralna, prikupivši gotovo četiri milijuna pregleda i potaknuvši lavinu podijeljenih reakcija.
Mnogi su se složili s tvrdnjom. "Ovo je tako točno", komentirao je jedan korisnik, dok je drugi podijelio osobno iskustvo: "Sjećam se da sam jednom bio u baru, kad je dopisivanje tek postajalo popularno (jer sam ja dinosaurus milenijalac), i netko me pitao smijem li se uvijek stvarno naglas. Rekao sam ne. On je rekao: 'Zašto onda pišeš 'lol'?' I nikad više nisam to napisao."
Ipak, brojni milenijalci stali su u obranu svoje omiljene kratice. "'Lol' obavlja emocionalni rad koji autokorekcija ne može", našalio se jedan, dok je drugi strastveno poručio: "Držite se, momci, u kulturi koja vam je sve uzela, nikada im ne dopustite da vam oduzmu vaše 'lolove'."
>>>Bizarna telefonska navika generacije Z koja dovodi poslodavce do ludila
Na kraju, jedan je milenijalac možda najbolje sažeo poantu cijele navike, opisavši "lol" kao "frazu koja kaže 'molim te, nemoj ovo shvatiti pogrešno'".