Naručila rolete s Temua za 6 eura, umirala od smijeha kad je otvorila pošiljku

Foto: Profimedia

Jedna Australka vjerovala je da je na Temuu pronašla savršene i povoljne bambus rolete za svoju kuhinju, no ostala je potpuno zbunjena kada je otvorila paket i shvatila što je zapravo dobila. 

Nakon što je kupila stan, Bron Galic trebala je roletu za kuhinjski prozor te je na popularnoj aplikaciji za kupovinu pronašla ponudu za otprilike 10 australskih dolara (oko 6 eura). Međutim, umjesto pravih roleta, dobila je nešto što je više nalikovalo na neobičan stolnjak - tanku plahtu s otisnutim uzorkom bambus roleta.

"Dobro sam se nasmijala"

"Kad sam otvorila paket, nisam mogla vjerovati što gledam. Bila je to plahta s otisnutim uzorkom bambus rolete!", ispričala je Bron za What's The Jam. "Dobro sam se nasmijala. Nisam mislila da je to greška - mislila sam da je to tipično za Temu."

Iako je isprva razmišljala da bizarni predmet iskoristi kao stolnjak, brzo je odustala od te ideje i bacila ga. Cijela situacija bila joj je više smiješna nego iritantna, unatoč tome što je na dostavu čekala dva tjedna, što je odgodilo postavljanje pravih roleta.

Problematični opisi proizvoda

Bron je dodala kako je nije iznenadila ovakva pogreška, opisujući opise proizvoda na platformi kao "zbrkane". Nije izravno kontaktirala Temu, već je zatražila povrat novca putem aplikacije, a zahtjev joj je brzo odobren. "Primijetila sam da te 'rolete' više nisu dostupne", kazala je. "Bile su opisane kao rolete. Ponekad su njihovi opisi proizvoda toliko komplicirani i idu u nedogled."

>>>Naručila na Temuu personaliziranu majicu za sina pa umrla od smijeha kad je stigla

Ova je pogreška nije odvratila od daljnje kupovine na Temuu, no priznala je da će ubuduće pažljivije čitati opise proizvoda.

Reakcija iz Temua

Platforma Temu poznata je po ogromnoj ponudi proizvoda po iznimno niskim cijenama, povezujući kupce s dobavljačima uglavnom iz Kine. Nakon ovog slučaja oglasio se i njihov glasnogovornik.

"U Temuu smo zahvalni svim našim kupcima. Razumijemo da ovom prilikom proizvod nije u potpunosti ispunio očekivanja, ali cijenimo dobar humor koji je Bron unijela u situaciju", rekao je. "Dotični oglas za proizvod uklonjen je u svibnju jer nije udovoljavao pravilima platforme. Kupci su pokriveni našim 90-dnevnim jamstvom povrata novca za artikle koji nisu onako kako su opisani, a naš tim za korisničku podršku dostupan je 24/7 za pomoć."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.