Jack Kay, mladić iz Newcastlea, posljednjih je tjedana postao viralna zvijezda pod nadimkom Ibiza Final Boss. Prepoznatljiv po svojoj "lonac" frizuri i opuštenom nastupu, Kay je od anonimnog turista na Ibizi preko noći postao prepoznatljivo lice društvenih mreža. Popularnost mu je donijela privatni let kući i potencijalnu zaradu od desetaka tisuća eura nastupajući na događanjima diljem ljeta.
Iako mu se trenutačno sve odvija u njegovu korist, stručnjaci upozoravaju da nagli uspon može biti jednako rizičan koliko i primamljiv. Ključ, kažu, leži u prvim danima nakon viralnog trenutka.
@zerosixwestibiza does anyone know this absolute legend coz weve got 2 free guestlist with his name on it! . #ibiza2025 #zerosixwest #eivissa #ibiza #ibiza25 ♬ original sound - Zero Six West Ibiza
Prema Jade Beard, direktorici digitalnih i društvenih inovacija u međunarodnoj agenciji YMU, prvih 48 sati od trenutka kada netko postane viralan može odrediti cijelu daljnju priču. "Odjednom vam svi pišu, telefon ne prestaje zvoniti, a svi koje ste ikada upoznali imaju mišljenje. Uzbudljivo je, ali i preplavljujuće, a pogrešan potez na početku može promijeniti ton svega što slijedi", rekla je Beard za LADbible.
Preporučuje da u tim prvim danima fokus ne bude na jurnjavi za popularnošću, nego na usmjeravanju pažnje tako da koristi i nakon što interes javnosti splasne. To može uključivati angažman agencije koja će voditi komunikaciju s medijima i organizirati nastupe, ali i izbjegavanje impulzivnih objava dok se ne razmisli o javnoj slici koju se želi graditi.
Savjet stručnjaka uključuje i osiguravanje korisničkih imena na svim društvenim mrežama, ažuriranje biografija i uklanjanje potencijalno neugodnog sadržaja iz prošlosti. "Prvi korak je zaštititi priču – znati gdje se širi, održavati dosljedan ton i pažljivo birati medije kojima ćete dati izjavu. Ako je pažnja pozitivna, treba je graditi na osobinama koje su ljude privukle u startu", dodaje Beard.
Procjene govore da bi Kay mogao zarađivati i do 46.000 eura dnevno ako iskoristi sve ponude za klupske nastupe i druge angažmane.
Prema Denise Palmer-Davies iz agencije Borne Media, Jackov uspon ne prati tipičan put javnih osoba. "Ovdje nema polaganog građenja kroz medijsku pripremu – Ibiza Final Boss je čista, nefiltrirana karizma. Brendovi su ga već počeli koristiti u svojim kampanjama, a njegova popularnost je toliko snažna da joj sporadične negativne priče teško mogu naštetiti", smatra Palmer-Davies.
Ona procjenjuje da bi se, po završetku ljetne sezone, njegov imidž mogao preusmjeriti prema televiziji. Među mogućim angažmanima navodi se sudjelovanje u programima poput Celebrity Big Brothera ili I'm A Celeb, gostovanja u dnevnim emisijama i sudjelovanje u reality projektima. "Očarani smo njime. On je već više od prolaznog memea – postao je brend. Moj savjet? Ostanite autentični i publika će ostati uz vas", poručuje.
Kay je već potpisao ugovor s agencijom Neon Management, koja zastupa zvijezde reality emisija i druge poznate osobe. Popularnost mu je porasla i na Instagramu gdje ga je u samo nekoliko dana zapratilo više od 140 tisuća ljudi.
>>Tko je partijaner s "lonac" frizurom o kojem priča cijeli svijet?